Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
yentle01 schreef:Ben ook op zoek naar een rijschool (Friesland),waar het E-rijbewijs in 1 dag voltooid kan worden.
Iemand suggesties?
Vonnie84 schreef:Bij de ANWB hebben ze trouwens speciale lessen om trailer te rijden (als extra, na je E rijbewijs). Ik weet niet of dat iets is om daarna nog evt te doen. (moest het toch even melden)
Als ik de verhalen hier zo hoor, dan denk ik dat ik het in ieder geval over twee dagen ga verspreiden en misschien wel over meer. Ik heb met rijles ook gemerkt dat ik dingen soms even moet laten bezinken om ze te onthouden 
Tessebes schreef:Ik denk er al een half jaar over om een cursus van 2 dagen te doen (dus 2x 4 uur rijden en dan examen). Volgens mij kost dat zo'n 500 euro.
)
Lame schreef:Het kost waarschijnlijk wel wat meer geld, ik betaal nu € 38,-- per les, maar dat heb ik er wel voor over. Ik ga straks met levende beesten rijden en dan wil ik er zeker van zijn dat ik het kan..
)
Oh ja, en een proefles a 40 euro, vooraf. Om te kijken of het verstandig was om het in 1 dag te doen.
Om 8.00 uur begonnen en om 14.45 geslaagd.