Hoe hebben jullie je bak gemaakt

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mirijam

Hoe hebben jullie je bak gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 15:08

Ik heb geen bak bij m'n paard en wil er graag een maken wel hebben we beschikken over een gigantisce wei waar wel 10 bakken in zouden passen. Om aan paaltje te komen is geen probleem maar wat is te doen als onder grond? Zand meestal maar ik kan geen auto met zand laten komen dat is veel te duur en de bak zo houden met gras erin is vast niet goed? of wel....

Ik heb deze al eens geplaats maar ik kreeg maar weinig reacties ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 16:15

gras word op den duur een gigantische blubberboel, omdat het zwart zand is. je moet er wel zand in doen hoor! een bak heb je ook niet zomaar aangelegd.. je hebt toch wel ouders lijkt me? als hun het niet helemaal willen betalen, kun je misschien de kosten delen? mijn advies is: wel zand laten komen! en bespreek de prijs met je ouders..

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 17:16

Op de bestaande bodem een laagje van 5 à 10 cm grof zand laten storten. Dan heb je echt een super bak.

Op het gras kan ook gewoon, een vriendin van mij heeft dit ook, en de buitenwedstrijden zijn allemaal op gras. Alleen moet je dan wel kijken dat het niet te drassig is dat je heel de bodem kapot rijdt.