Iemand ervaring met het leasen van een Trailer?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

geartsje17

Iemand ervaring met het leasen van een Trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 00:29

Hallo allemaal

Ik zit er overna te denken om een trailer te leasen bij Bk trailers.

Heeft iemand ervaring met het leasen van een trailer??

Alvast bedankt voor jullie reacties,

Groetjes Geartsje

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 14:51

Ik ben er ook wel benieuwd naar. Hoe duur is dat eigenlijk?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 14:52

Voor hoelang wil je die lenen? 1 dag of langere tijd?

Hillebill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 16:26

Yo, hier iemand die een trailer least bij BK uit Barneveld. Ik heb maandag mijn Salinero opgehaald. MOOI!!!!!!
Wij betalen aan Primeline, de lease dan. Dit gaat maandelijks van je rekening af. je krijgt van Primeline een goed overzicht van hoeveel je op je lease bedrag zit en je kan ook opvragen hoeveel je moet betalen als je besluit om de trailer helemaal de jouwe te maken.
Ik lease de trailer voor 48 maand met een maandbedrag van onder de 90 euro. (als ik een trailer "huur " betaalde ik al 55 euro per dag, nou ga maar eens 2x per maand op wedstrijd, dan is ie er mooi uit!

Bij BK kan je goed zaken doen, ze smeren je niet zomaar wat aan, wat je in de meeste gevallen wel ziet: "Ja meneer extra veren zou ik wel laten plaatsen blablabla"

Ik ben in iedergeval een zeer tevreden klant met een hele mooie Hotra Salinero trailer met 3de remlicht, trapbeschermers en automatisch oprol zeiltje.

dikkiedik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 16:30

maarre...primeline berekent toch torenhoge rentes? Betaal je je trailer dan niet in totaal drie keer ofzo?

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 16:38

Ja, Primeline is extreem duur geld lenen. Het voordeligste is een rekeningcourant limiet of een doorlopend krediet.

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 17:54

dikkiedik schreef:
maarre...primeline berekent toch torenhoge rentes? Betaal je je trailer dan niet in totaal drie keer ofzo?

Als je dat wilt weten moet je je laten voorlichten. Je betaalt natuurlijk wel een bedrag aan rente en natuurlijk de afschrijving.
Ik heb geen ervaring met het leasen van een trailer maar ik heb wel goede ervaringen met BK Trailers. Ze kunnen je natuurlijk daar goed voorlichten over het leasen van een trailer.
Wat Jovanny ook heeft, ik heb er een goed gevoel bij hen overgehouden nadat ik een trailer daar heb gekocht. En mijn trailer is ieder jaar daar in onderhoud.
Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 18:55

bij een manege bij mij in de buurt heb ik een trailer gehuurd voor 15 euro per dag
tip: check de lichten
check de wand > hier zijn ongeluken mee gebuurt en check de hele trailer of hij goed onderhouden is, niet te gladde ondergrond enz.

Hillebill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 23:58

dikkiedik schreef:

Als je een trailer least ben je altijd iets duurder uit. Wij konden het geld zo niet ophoesten voor een nieuwe trailer. Ik vind het maandelijkse bedrag echt meevallen, en moet je zien wat een mooie trailer ik daarvoor heb!

En wat ik net ook schreef, ik huurde altijd bij ons in de gemeente een trailer voor 55 euro per dag, ik rij 2 a 3 wedstrijden per week dat is dan zo wie zo altijd 110 euro per maand, nu zit ik bij Primeline onder de 90 euro per maand. Dan is de keuze wel erg makkelijk en je hebt altijd een trailer tot je beschikking. En nog een nieuwe ook.

Ik kan het echt aanraden hoor!

geartsje17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-04 12:58

Jovanny schreef:
Als je een trailer least ben je altijd iets duurder uit. Wij konden het geld zo niet ophoesten voor een nieuwe trailer. Ik vind het maandelijkse bedrag echt meevallen, en moet je zien wat een mooie trailer ik daarvoor heb!

En wat ik net ook schreef, ik huurde altijd bij ons in de gemeente een trailer voor 55 euro per dag, ik rij 2 a 3 wedstrijden per week dat is dan zo wie zo altijd 110 euro per maand, nu zit ik bij Primeline onder de 90 euro per maand. Dan is de keuze wel erg makkelijk en je hebt altijd een trailer tot je beschikking. En nog een nieuwe ook.

Ik kan het echt aanraden hoor!

Ik heb je een pb gestuurd.

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 14:52

PB Elegance eens. Die heeft goede informatie.