onderhoud van wintec zadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

horseylove

onderhoud van wintec zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 00:10

ik heb een vraag heb een vrij oud wintec zadel.
hoe kan ik die het best onderhouden?
Afbeelding

Hier een foto van het zadel hijs nu allen veel viezer

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 00:25

Ik heb er ook zo een. In de zomermaanden doe ik het wassen met een sopje en daar is ie al aardig oud mee geworden Haha!

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 00:55

ik heb sinds kort zo'n flacon 'syntetische zadelcleaner' is wel fijn spul, ook van wintec zelf, maar ik vind je zadel er al netjes uitzien hoor Knipoog

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 10:53

Zit daar ook van dat soort suede bovenop?
Ik heb ook een wintec met suede overtrokken en daar haal ik af en toe de stofzuiger overheen.
Verder kan je het kunstof gewoon met een sopje soppen.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 13:16

ik heb ook een oude wintec, ik maak hem schoon met warm water..
even stofzuigen van te voren, en hij is weer schoon!

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 14:50

warm water evt wat groene zeep, en meer niet...

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 15:05

dit zadel is niet met suede.
het zadel ziet er nog goed uit hier maar hij ligt ne in een kast die ik elke 2 weken schoonmaak maar ben laasts veel naar buitengeweest en aan de andere kant zitten rare witte vlekken die er al heel lang op zitten toen ik hem kocht zat ie onder het schimmel en nu niet meer heb hem al een aardige tijd.
en een vraagje aan die gene met dat schoonmaak spul waar kan je dat kopen? en hoe duur is het want me singelhouders of hoe je het noemt zijn ook aardig versleten kan ik dat laten maken of moet ik singel verlengers kopen?

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 19:28

horseylove schreef:
dit zadel is niet met suede.
het zadel ziet er nog goed uit hier maar hij ligt ne in een kast die ik elke 2 weken schoonmaak maar ben laasts veel naar buitengeweest en aan de andere kant zitten rare witte vlekken die er al heel lang op zitten toen ik hem kocht zat ie onder het schimmel en nu niet meer heb hem al een aardige tijd.
en een vraagje aan die gene met dat schoonmaak spul waar kan je dat kopen? en hoe duur is het want me singelhouders of hoe je het noemt zijn ook aardig versleten kan ik dat laten maken of moet ik singel verlengers kopen?

--> hoi, ik heb het in prinsenbeek gekocht, maar dat is maar een kleine ruiterzaak.. daar heb ik trouwens ook mn eigen wintec 2000 VS gekocht, en ik was heel blij te zien dat daar al leren singelstoten aan waren gezet. De prijs van het onderhoudspul was iets van 7,50.

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 11:58

ow ik zie net dat ze ook spul hebben bij de hypodrama-winkels.. het is daar alleen 12,50... maar gaat wel erg lang mee