S&K Treadstone

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

S&K Treadstone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-04 23:20

ik heb ongeveer een 2 maanden geleden allemaal nieuwe dekens gekocht voor de ponys en die hebben ze nu ongeveer een maand/5 weken op en 5 dekens van de 9 zijn al stuk of stuk geweest...

ligt dat nu aan mijn ponys of is de kwaliteit van de treadstone toch niet zo goed?
vooral de buiksingels en bilkoorden laten los en de loopsplit scheurt kapot, terwijl de dekens daar juist erg goed passen...
nog iemand ervaring met deze dekens?
groeten alja

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 23:47

Bij mij ligt ie perfect en geen klachten over kapot gaan e.d.
Ze vallen alleen wat groot uit.

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 23:53

Ik ken ze, we hadden ze op de stal waar ik werk ook.
Het zegt denk ik genoeg als ik vertel dat ze er vorig jaar een stuk of 6 op hadden liggen, en ik er dit jaar nog maar 1 terug kon vinden...

Ik zou er zelf wel een durven kopen, maar het blijft wat simpele nylon, je moet geen sloper hebben, ze zijn zo stuk.

Heb jij ook die apart doorgestikte, blauwe?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 00:07

het zijn groene en zwarte dekens ik geloof zelfs 600 D

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 00:17

Wij verkopen ze in de winkel en heb er nog geen klachten over gehad.
Moet wel zeggen dat ik er altijd bij vertel dat het maar 600 D is en voor de wildebrassen anex lomperikken niet echt gschikt, dan is 600 zo kapot en raad ik een stevigere aan.

Maar heb er nog geen klachten en problemen mee gehad Lachen

yfande

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 10:44

Alja, sorry dat ik je topic even kraak, maar ik heb ook een vraag over een Treadstone deken.

Sily,

Ik heb een topic lopen over een Treadstone regendeken waar mijn paard
van is gaan stinken. Ze zweet er heel erg onder en er komt een muffe rubberachtige geur van haar af, heb je daar ervaring mee ?

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 13:54

yfande schreef:
Sily,

Ik heb een topic lopen over een Treadstone regendeken waar mijn paard
van is gaan stinken. Ze zweet er heel erg onder en er komt een muffe rubberachtige geur van haar af, heb je daar ervaring mee ?

Ik heb er aardig wat verkocht en ok dit eerlijk waar nog niet gehoort.
Alhoewel ik me wel kan voorstellen dat als ze zweet het wel gaat stinken, ik zou uberhaupt niet verwachten dat een paard al zweet onder een simpel ongevoerd regendekentje Haha!

Ik heb weleens gehoort dat als je ze er enigszins vochtig onderzet ze verder kunnen gaan zweten en dat dat wel gaat stinken

Maar ik heb er bij deze deken geen klachten over gehad, wij hebben ze in de actie gehad en er aardig wat van verkocht een paar weken geleden, en alleen maar goeds....misschien is het ene ander type dan wat wij verkopen.

yfande

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 17:06

Als Yfande gereden of gelongeerd is is ze altijd nat, zeiknat, dan gooi ik er een ouderwetse wollen deken overheen en laat haar lekker uitwazemen. Een uur later, alls ze droog is gooi ik de deken er dan overheen. Het kan natuurlijk zijn dat ze nog wat nazweet, maar op't moment dat ik de deken erop doe is ze droog. Ik heb daar dan ook geen verklaring voor.
Ik denk dat ik de deken buiten over de drooglijn hang zodat ie een tijd gewoon lekker uit kan "stinken" misschien gaat het dan over.

Bedankt voor je reactie Sily en Alja bedankt dat ik ff je topic mocht gebruiken.