Aangezien zij met Sedalin slechte ervaringen heeft, dat ze daar vaak doorheen vechten en het niet lang werkt, gebruikt ze T.....Gel uit Amerika (weet de naam niet meer) Is wat sterker als Sedalin, vechten ze niet doorheen en werkt langer. Aangezien ik gezegt had dat ze niet makkelijk zou zijn, had ze al de maximale dosis gegeven.
Maar na een uur stond ze nog klaar en klaar wakker op stal

Was dus niks mee te beginnen en ze durfde het niet aan om toch een baan over haar lijf te zetten en dadelijk te moeten stoppen en een half geschoren paard te hebben.
Maar zij scheert er 85 per winter, en dat al winters lang, en dit is pas nummer 3 die niet op dat spul reageert. En dit is de enige die ook echt nog klaar wakker blijft.
De optie van dierenarts laten komen en spuiten is er dan, maar dan komt er ruim 50/60 euro bij voor alleen al dat verdoven en dat werkt maar 1,5 uur dus moet ze vlug scheren.
En toen moest ik denken aan die 2x dat de dierenarts haar tanden heeft gedaan en verdoofd, en dat ze na een uur ook weer klaar wakker was, en dat de dierenarts daar ook een beetje van stond te kijken. Dus of dat een optie is weet ik niet.
Weet iemand anders een goed middel waar ze echt even knock-out van zijn? Maar waar ze wel weer wakker bij worden