klopt ook en is nog steeds zo, maar een andalusier zoals ik die wil is iig. voorlopig voor mij nog onbetaalbaar. Nou ken ik dravers tamelijk goed, ik heb zelf een paar jaarlang een engels volbloed draver gereden en heb nog menig andere dravers gereden. Maar nou is mijn kennis op zich over de mogelijkheden van de verschillende types niet echt duidelijk. Op zich ben ik een recreatieruiter maar ik ben ook gek op springen en western (reining) dressuur wil ik ook nog wel eens aan doen. Maar van alles is het inprinciepe wel een beetje. Nou vraag ik mij dus af, wat voor type draver zou het beste bij mij passen? Voor de duidelijkheid, ik wil niet op het korte termijn een draver, pas over een half jaartje of een jaar.Verder is het ok als het paard al op de renbaan heeft gelopen en niet meer geschikt is voor de renbaan (uiteraard geen gebreken) ik ben iemand die zowel lange afstanden rijdt maar soms ook korte pittige stukken.
Er wordt hier dus gevraagd om een veelzeidigheidsdraver. En ja, ik weet waar ik naar vraag
ik weet dat het kan. Maar ik vraag me ook af, hoeveel ben je nou ongeveer kwijt voor zo'n paard? (Misschien handig om te weten dat mijn voorkeur uitgaat naar een stevig sterk paard die niet al te klein is) Nou, hopenlijk kunnen jullie mij verder helpen.Groetjes Tessa
Hij heeft gekoerst, maar ik gestopt vanwege een peesblessure. Daarna heb ik er dus nog wel een endurancewedstrijd mee kunnen rijden.
Maar een van onze andere dravers draaft wel mooi vlak en kan je prima doorzitten.