. Toen was het koud genoeg en heb meteen de deken opgegooid, nadat ik even getest had of hij waterdicht was. En jawel, hij was de volgende ochtend geen centimeter verschoven en ook nog droog!Maar na een week zat er alweer een winkelhaak in en de staartflap was eraf gescheurd. Dus die had ik er weer aangezet en omdat hij ook wat vochtig was van binnen heb ik hem meteen ingespoten met waterdicht spul
. Toen het dekentje er weer op gegooid, maar dat waterdichte spul werkte niet en hij was kledder van binnen. Toen een beetje schoongemaakt met ene vochtig lapje, maar hij bleef vies en moest in de wasmachine, na twee dagen drogen kon ik hem eindelijk inspuiten, maar nu zie ik weer een paar gaatjes en 1x spuiten is niet genoeg maar de bus is leeg..... pffff, hebben jullie soms ook last van dekengedoe?Nu vriest het al en de deken is nog niet waterdicht, volgensmij heeft het geen zin meer
.
,maar goed.

.
ik terug naar de winkel en de deken laten testen wat blijkt mijn pony had die dag gewoon verschrikkelijk staan zweten met de deken op.daardoor leek het alsof ie doorlekte