KN zadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tjandra

KN zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-04 14:57

Ik wil een nieuw zadel aanschaffen omdat mijn Kieffer niet meer zo goed op m'n paard ligt en omdat hij weinig steun geeft.

Ik denk aan een KN zadel (Tango, Allegro), waar kan ik die het beste kopen??
De Symphonie kom ik wel vaak tegen, maar de Tango niet.

Wie weet wat?? Verward

AnoeskaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 15:08

Als de afstand niet zo'n probleem is, zou ik naar Kootstra in Groningen gaan, daar heb ik mijn KN ook vandaan. Hij past het zadel helemaal aan aan je paard, je krijgt levenslange garantie op de boom en het zadel wordt ook levenslang gratis opgevuld en indien nodig aangepast. Ik was maar iets meer kwijt dan als ik het zadel bij Divoza gekocht zou hebben. Inmiddels heb ik dat verschil al ruimschoots weer terugverdiend door het gratis opvullen en aanpassen Lachen

Ik heb gehoord dat hij niet zoveel nieuwe klanten meer aanneemt, dus is het misschien wel verstandig om eerst even telefonisch te vragen of je bij hem terecht kunt.
Nadeel is wel dat je hem zelf vanuit Groningen moet ophalen; hij rijdt namelijk zelf geen auto Haha!

Tjandra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-04 15:24

Bedankt, ik ga even bellen. De afstand is geen probleem.
Zit Kootstra aan de Aweg? En heeft hij misschien ook een website?

AnoeskaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 15:34

Ja, Kootstra zit aan de A-weg, in het centrum van Groningen. Het is een vakman van de oude stempel, dus ik denk niet dat hij een website heeft.

Tjandra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-04 15:40

Ok, hartstikke bedankt!!