Ervaringen Bucas All in One

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Ervaringen Bucas All in One

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 14:56

Heeft iemand hier ervaring met de Bucas deken All in one?
Die deken die ook in de Bit stond,en(geloof ik)als beste uit de test komt.
Ik wil graag weten of hij zijn geld waard is,of hij niet te warm of te koud is omdat hij best wel erg gevoerd is.
Sorry als hier al een topic over is,ik heb gezocht maar kon niets vinden.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 15:00

Ik heb sinds enkele dagen (vanaf donderdag) de bucas all in one, tot nu toe bevalt hij prima en is niet te warm (voor mijn ongeschoren pony die eerst onder een 150 grams deken stond). Voor zijn buurman (wel geschoren) is hij ook prima.
Wat op viel bij de buurman van mijn paard, sinds hij die bucas op heeft heeft hij geen last meer van zijn rug.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 15:06

deze is zeker het geld waard.

het is een super deken, deze deken ademd heel erg goed en zorgt er voor dat je paard lekker warm blijft. de deken is scheur vast en het is dan ook bijna onmogelijk er een gat of scheur in te krijgen. de stof is zo gemaakt dat er wel een gat kan ontstaan maar deze niet verder scheurt. daarnaast krijgt je paard er weinig tot geen schuurplekken van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 15:32

het klinkt goed.
Deze deken kan je dus eigenlijk heel de winter opdoen?
Je hoeft dus niet te wisselen van een dunne deken naar een dikkere deken?(voor buiten iig)
Maar op stal,is hij dan te warm?
Mijn paard gaat dan 's avonds op stal en dat wordt voor me gedaan,anders moet ik zelf de deken wisselen..

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 15:46

Mijn pony staat ook s'nachts op stal met deze deken en heeft het dan ook niet te warm.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 16:40

In de test kwam hij er idd uit als de ideale all in one deken doordat je m ook binnen op kon houden. Mijn buren hebben hem gekocht en die vinden alleen de sluiting een beetje onhandig. Ik heb nu dekens genoeg, maar het zijn HH dekens dus die gaan niet zo heel lang meer mee denk ik Tong uitsteken
Zodra ik weer andere dekens moet hebben ga ik ook voor een all in one want dat geklier met wisselen wordt je ook wel snel zat!

droebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 18:58

Anoniem schreef:
het klinkt goed.
Deze deken kan je dus eigenlijk heel de winter opdoen?
Je hoeft dus niet te wisselen van een dunne deken naar een dikkere deken?(voor buiten iig)
Maar op stal,is hij dan te warm?
Mijn paard gaat dan 's avonds op stal en dat wordt voor me gedaan,anders moet ik zelf de deken wisselen..

Die deken (als ik het goed heb) geschikt voor temperaturen van -25 tot +12 graden. Dus rond de 12 graden heb je kans dat het te warm wordt.

Ik heb dan de bucas smartex rain en die gaat geloof ik tot -15 en + 12. rond de 10 graden wordt hij voor mij paard al te warm.

elmo1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 20:02

Wij hebben de bucas smartex rain voor onze arabier en de bucas all in one, ideaale pasvorm en je hoeft niet te wisselen, kunnen op een bezweet paard en alle voordelen die al zijn genoemd, vanaf temp. van onder de tien graden gaatie alleen in de nacht op, overdag onder de tien dan gaatie ook overdag op, bij echt guur weer of als het in de nacht vriest gaat de all in one op. en zijn ze echt zo duur?
de onze gaan al 3 winters mee en er is nog niets mee aan de hand

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 20:15

nouja als je er lang mee doet zijn ze natuurlijk niet duur.
Want als je 2 dekens moet kopen ben je waarschijnlijk wel net zo duur uit.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 11:45

Idd hoor, in een goeie deken kun je beter iets meer geld investeren, want vaak is het het wel waard!

tara2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 12:35

Ik heb de regendeken van Bucas. Ideaal ding. Ik heb hem nu twee jaar.