vraag over paarden bij elkaar zetten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Emaartje

vraag over paarden bij elkaar zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-04 00:15

Scheve mond hallo,mijn merrie van 156 stond altijd samen in de wei op een pensionstalling samen met een ruin ook van die hoogte en da tging prima zekers 2 jaar samen gestaan!!maar nou is de eigenaar van die ruin zwanger en is de ruin een tijdje naar een stalling bij haar vriendin die haar paardje verzorgd,en komt volgend jaar wel weer terug gelukkig Lachen maar nou stond mijn merrie alleen en besloot de eigenaar van de stal om er een ponytje bij in te doen ook een merrie van ongeveer 120hoog maar dat gaf problemen omfdat mijn merrie dan het gevoel heeft dat het haar veulen is dan kan ik er niks mee beginnen steeds hinnikken of wil niet van het erf af enz...ik er wat van gezegt liep niet gelijk makkelijk,maar wat blijkt dat er zich vasn de stalling meer gaan bemoeien ermee,en vinden dit onzin,ik zei doe het dan bij jullie in de wei maar dat was ook niet mogelijk Verward en nou staat er bij mijn merrie een ruin weer bij in van 165 en dat gaat wel goed gelukkig Lachen maar nou is er nog steeds een probleem waar die bij in moet die pony wat nou

[Edit Karin] titel iets duidelijker gemaakt

letsgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 10:19

Ik zou zeggen dat dat het probleem is van de eigenaar van die pony!!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 10:23

Nu de ruin er bij staat zou het ook goed kunnen gaan met de pony erbij.
Ik zou het gewoon proberen om ze met z`n drieen buiten te zetten,misschien is de merrie dan minder gefixeerd op de pony.

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-04 13:10

oja taverno,,dat zouden we inderdaad ook kunne proberen!!!bedankt..

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 20:03

Ja inderdaad met z'n drietjes proberen.
En als het niet lukt echt voet bij stuk houden hoor. Als het niet gaat dan gaat het niet. Het is belangrijk dat ze ook naar de mening van de eigenaar luisteren.

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 00:54

ja boemel dat vond ik dus ook!!!(wanneer wou je samen een keer een buitenrit maken???)gr

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 20:53

Als het niet meer zo koud is graag!
Haha!

Nu vind ik er weinig aan eerlijk gezegd. Voordat ik mijn paard weer op stal heb en ik alles opgeruimd heb (trailer op plek, alles schoon, etc.) ben ik echt verkleumd.

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-04 00:31

oke is prima boemel!!!