Prijs voor een welsh a

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Marinke_

Prijs voor een welsh a

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-04 19:05

Hey,

Ik vroeg me af wat de prijs van ween welsh a mag zijn..?? wie kan mij helpen.? en hier wat beschijvingen:
1: 1 tot 3 jaar.. kent alleen het halster en meelopen aan het halster verder nooit wat geleerd heeft papieren en is gechipt.
2: 1 tot 3 jaar.. kent alleen het halster en meelopen aan het halster verder nooit wat geleerd geen papieren is ook niet gechipt
3: 4 tot 7 jaar.. Al wel beleerder uitgebracht in de sport.. van goede afkomst gecipt + papieren
4: 4 tot 7 jaar.. Al wel beleerd uitgebracht in de sport afkomst onbekend. geen papieren en ook niet gecipt
5: 8 tot 11 jaar.. Goed beleerd veel prijzen in de sport. goed afkomst gecipt plus papieren
6: 8 tot 11 jaar.. Goed beleerd nooit uitgebracht in de sport. afkomst onbekend niet gecipt en ook niet beleerd
7: 10/11 jaar.. kan springen niet uitgebracht in de sport. Heeft papieren.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-04 19:58

1 tot 3 jaar.. kent alleen het halster en meelopen aan het halster verder nooit wat geleerd heeft papieren en is gechipt.

200-800

2: 1 tot 3 jaar.. kent alleen het halster en meelopen aan het halster verder nooit wat geleerd geen papieren is ook niet gechipt

150-700

3: 4 tot 7 jaar.. Al wel beleerder uitgebracht in de sport.. van goede afkomst gecipt + papieren

800- 2000

4: 4 tot 7 jaar.. Al wel beleerd uitgebracht in de sport afkomst onbekend. geen papieren en ook niet gecipt

700-1500

5: 8 tot 11 jaar.. Goed beleerd veel prijzen in de sport. goed afkomst gecipt plus papieren

1000-2300

6: 8 tot 11 jaar.. Goed beleerd nooit uitgebracht in de sport. afkomst onbekend niet gecipt en ook niet beleerd<--- Verward

800-1500

7: 10/11 jaar.. kan springen niet uitgebracht in de sport. Heeft papieren.

800-1500

ik hoop dat ik je een beetjekan helpen? ik ga af op hetgeen ik geleerd heb, ik zit altijd tussen de handel van welshpony's. ook a-tjes. als ik je misschien kan helpen??
het verschilt echt heel erg, de prijs ligt aan allerlei factoren meer, zoals mot de eigenaar ervanaf of juist niet etc. hoop dat ik je een beetje geholpen heb!