Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
corky schreef:...nou moet ik zeggen dat ik dat niet zo'n probleem vond maar steeds als dat was gebeurd stond ie de volgende dagen z'n longen uit z'n lijf te hoesten.(koudje opgelopen dus)...
.denk dat dat wel een goede keus is.alleen nog een vraagje hij staat dan met mini hals op stal is het niet erg dat ie de rest geen deken om z'n hals heeft?en hoe zit zo'n hals deken? heb namelijk een fjord met een flinke bos langen manen.hij heeft wel zomer exceem gehad dus weet niet of zo'n hals deken dan irriteerd. corky schreef:hey thanx allemaal echt tof dat jullie me allemaal willen helpen.ga van de week een uitrij deken van harry's horse halen zo'n water dichte omdat ik buiten rij.denk dat dat wel een goede keus is.alleen nog een vraagje hij staat dan met mini hals op stal is het niet erg dat ie de rest geen deken om z'n hals heeft?en hoe zit zo'n hals deken? heb namelijk een fjord met een flinke bos langen manen.hij heeft wel zomer exceem gehad dus weet niet of zo'n hals deken dan irriteerd.
Meavey schreef:Nou ECHT WEL, dat is juist DE reden om een paard te scheren, als ze nat worden en koud worden ze juist ziek.