Zoowiera, goed voor uw paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NdV74

Zoowiera, goed voor uw paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-04 14:50

Ik las dat de meeste van jullie allerlei verschillende dingen (lijnzaad, zeewier) aan jullie paardjes gaven. Hier zit alles is. Is ook verkrijgbaar voor honden en katten. Ik gebruik het zelf ook en het werkt goed. Het was ook verkrijgbaar op Paard & Koets.

Zoowiera vloeibare premium wieren voor paard
Wieren zijn een van de oudste gewassen op aarde. Zoowiera voor paarden bevat natuurlijk, natuurzuivere en zorgvuldig geselecteerde wieren met een unieke balans van aminozuren, vitaminen, pigmenten, meervoudig onverzadigde vetzuren, mineralen en sporenelementen. Vanwege de natuurlijke samenstelling van wieren wordt Zoowiera in combinatie met juiste voeding en verzorging, aanbevolen:
" " voor een gezonde en glanzende vacht " voor een goede pigmentatie " bij dieren die topprestaties moeten leveren " bij het snel in conditie brengen bij keuringen " te gebruiken tijdens de rui " te gebruiken bij haaruitval " te gebruiken voor een goede darmflora " eetlust opwekkend " geeft een verzachtende invloed op de luchtwegen " ter verzorging v.d spieren na een fysieke inspanning " verhoogt de weerstand van het organisme

NdV74

Re: Zoowiera, goed voor uw paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-05 21:12

Wij gebruiken het al jaren voor onze hond, werkt super. Een vriendin van me is het voor haar paard gaan gebruiken en ook zij is er supertevreden over.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 21:46

Hhhmmm, sinds wanneer eten paarden zeewier? Nu ja, slecht is het op zich niet, maar de meeste suplementen worden gevoerd ter eigen gemoedsrust, niet omdat het paard het nou zo hard nodig heeft.
Daarnaast vragen ze de hoofdprijs voor dat soort spul, enkel omdat er "paard" op staat. Doet me een beetje denken aan die beurs waar ik laatst was; daar verkochten ze wortels voor het paard, zo'n zakje met vier winterpenen voor een euro. Verdorie, ik koop een zak van 20kg voor 2 euro!!! (hun ook trouwens, ik zag ze het 's morgens in zakjes doen.)

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 06:57

in het wild word het wel gegeten door paarden, geloof ijslanders en shetlanders die bij de kust leven halen het uit de zee en eten het op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 07:22

IJslands Zeewier is wel bekend dat het aan paarden wordt gevoerd. Zitten veel mineralen in. Ik denk ook wel dat paarden die op hele schrale gebieden moeten grazen dit ook zullen eten.

Vraag me wel af of ze het echt nodig hebben met het voer wat wij geven. Een mooie glanzende vacht krijg je ook als het paard gewoon op een normale manier goed verzorgd wordt, genoeg beweging, frisse lucht en lekker in zijn vel zit. Hoef je niet perse een dure pot voor te kopen.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-05 08:13

Je kunt er veel over zeggen maar ik vind dit spul niet duur. Je hebt er weinig van nodig, zo'n fles gaat best even mee. Je hebt er maar een klein dopje per dag van nodig.
Of er nu hond, paard, kat of vogel op staat, de prijs blijft gelijk.