Ik wil mijn zadel zo snel mogelijk verkopen. Kan er namelijk niet goed mee rijden. Hij is te smal voor mijn fjord.
Maar zou je hem ook in kunnen ruilen bij ruitersportzaken? En weten jullie bij welke ruitersportzaken dat kan in Brabant?
Dankje
Lielle
Geplaatst: 21-11-04 14:52
langeraap in Berlicum
balans
Geplaatst: 21-11-04 14:52
Bij heel veel ruitersportzaken kan je inruilen. Je kan natuurlijk ook gewoon bellen na die winkels en vragen of ze inruilen.
felicity
Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-04 15:02
Hebben jullie ervaring mee?
Delinda
Geplaatst: 21-11-04 15:35
Ik heb vorige week een nieuw zadel gekocht bij Naalden in Rucphen en kon mijn oude daar ook inruilen. Ik had zelf een bepaald bedrag in gedachten dat ik er zeker voor terug wilde hebben, maar ze gaven zelfs een stuk meer terug dan ik verwacht had Maar goed, mijn oude zadel zag er dan ook nog als nieuw uit Wat je zou kunnen doen is gewoon bij diverse ruitersportzaken informeren of ze inruilen en zo ja, wat dan ongeveer de inruilwaarde zou zijn van het zadel wat jij hebt (ligt aan het merk, de staat waarin het verkeerd, de leeftijd enz.) Feit is trouwens wel dat inruilen weliswaar de makkelijkste manier is om van je oude zadel af te komen, maar dat je er (vaak) minder voor terugkrijgt dan dat je het particulier zou verkopen (logisch, ze willen er toch nog wat op terugverdienen). Het is maar net waar je zelf voor kiest natuurlijk . Veel succes met het vinden van je nieuwe zadel!