Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en telkens als het op de cross in men dressuur weer eens slecht gaat zeg ik ook steeds en nu moet ze weg,wil ik ze ook steeds te koop zetten ... maar ik heb ze nu nog steeds. kan er eigenlijk moeilijk afscheid van nemen want ik heb er echt een super paard aan buiten dan het dressuur

.
Vooral met gangenwedstrijden wordt veel bepaald door de aanleg van je paard, en als je paard niet die gangenaanleg/knieactie/.... heeft kan die daar weinig aan doen en is het voor jou alleen maar frustrerend.
Devica"]
t gebeurt, waneer je het niet verwacht, waneer jij je ontspant en je paard ook.
hou moed, en verkoop dr niet, want het gebeurt!
[/quote]
Klopt, dit heb ik een aantal keren gehad. Helaas was het de volgende dag dan weer weg :S.
[quote="qwinty"]
Kijk mijn mening hier over is als je dan een nieuwe paardje koopt en die loopt ook niet zoals jij het graag zou willen wil je die dan ook weer verkopen?
En dan weer een nieuwe en weer het zelfde probleem?
[/quote]
Die kans is naar mijn mening kleiner. Toen ik Eis kocht had ik nog geen wedstrijd ambities en helemaal geen flauw idee hoe een ijslander nou eigenlijk hoort te lopen. Harstikke stom natuurlijk maarja kwas wel verliefd. Nu weet ik beter wat ik wil en zal ik waarschijnlijk minder snel tegen zon probleem aanstuiten.
[quote="Fellor schreef:Ik zou het ook zeker afwachten en haar evt. in training zetten. Is zeker de moeite waard.
MarjoEisla schreef:Een training is inderdad een idee maar de kans is groot (ook volgens mij instructrice) dat ze gewoon weer terugvalt, dan is t zonde en de teleurstelling word gewoon steeds erger als het een tijdje lukt en dan weer terugvalt.
umpie schreef:ik vind dit wel ene beetje raar als ik het zeggen mag. Omdat jou paard nog niet precies doet wat er wordt gevraagd neem je maar de beslissing om hem te verkopen. tenminste daar komt het wel op neer als je het zo leest. Je kan toch blijven oefenen en de moed gaan verzamelen zodat het wle gaa lukken. Om daarom nou je paard te verkopen vindt ik een beetje makkelijk gezegd. Ik zou er gewoon in geloven dat HET JULLIE 2TJES GAAT LUKKEN EN DAARDOOR GA JE WEL WEER ME PLEZIER RIJDEN!! Als je geowon met ene gevoel opstapt van: zo nu gaa we het helemaa maken dat ga je er ook voor en lukt het niet dan eindig je met iets wara ze wel heeel erg goed in is. Waardoor je wel trots op haar bent!!! en dan probeer JE HET DE VOLGENDE DAG TOCH GEWOON OPNIEUW?!?!?!?!?!?!?