GZ Stallin in GRONINGEN

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

floortjuh84

GZ Stallin in GRONINGEN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 20:28

hallo, ik heb per 1 dec een kamer in groningen, maar wil natuurlijk mijn lieve pony mee nemen, nog mensen die leuke stallingen of maneges weten? k ga oost/zuid groningen wonen!!!

groetjes floor

dierenvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 21:34

Hoi Floor, Bij mij op stal gaat binnenkort een paard weg, als de verkoop door gaat. dan komt er een stal vrij. Ik weet niet wat voor voorzieningen je graag wilt? Ze staan van mei tot novemeber op het land en af en toe in de winter op een kleiner weilandje. de stallen zijn redelijk oud, het is allemaal niet echt modern. hooi en stro inbegrepen, biks niet. Verder wordt er van je verwacht dat je elke keer het erf aanveegt, omdat de mestkar daar staat en de paarden daar elke dag vrij mogen rondlopen. Wil je verder meer informatie mail dan ff naar: lidiesisok@hotmail.com
Ik ben overigens niet de eigenaar van de stallen, maar ik verzorg er al 4 jaar lang de fokmerrie's van een oude man.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:08

Mijn verzorgpony staat nu op de Rigoletto Manege http://www.rigolettomanege.nl/

Misschien dat je dat leuk vindt, een mooie binnenbak, een stuk of wat buitenbakken ter beschikking. Zelf hou ik niet zo van maneges, maar goed, was dan ook niet mijn keuze. Het voordeel van een binnenbak in de winter mag je niet onderschatten..

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 22:14