Ruiterkleding van het merk SM

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

oudelinde

Ruiterkleding van het merk SM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 19:06

Hallo allemaal,
ik heb een probleempje.
Ik heb een dressuurjasje te leen van het merk SM (????).
Nu is vanmiddag mijn nichtje tijdens een dressuurproef flink van haar paard gevallen en is 1 van de knoopjes er afgesprongen, finaal doormidden!
Ik wil dus heel graag een nieuwe knoop maar hoop dat ik dat via die SM kan bestellen. Maar als ik die letters intyp bij een zoekmachine begrijpen jullie wel dat ik van alles te zien krijg behalve de site van een ruiterkledinglijn!!!
Het is een zilverkleurige knoop met een paardenhoofdje.
Wie kan mij helpen???
Groetjes,
Petra

_mrie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 19:49

misschien kan je iets specifieker zoeken? bijv. "SM+ruiterkleding" krijg je misschien nóg wel aparte sites Knipoog maar denk al iets minder

Anders zou je het kunnen vragen waar je jet jasje vandaan hebt misschien? Of naar een soortgelijke knoop zoeken bij een 'knopen winkel'

succes ermee iig.

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 20:29

Zou het even via een ruitersportzaak proberen. Wellicht komt het hen wel bekend voor. Staat er verder niets in de voering?
Als het nou echt niet lukt met die knopen is een tip om dan allemaal nieuwe knopen te kopen en ze te vervangen (beste dan 1 extra kopen als reserve). Het ziet er niet uit als je er 1 andere tussen zet...
En anders misschien op de mouwen 2 andere?

oudelinde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 21:59

Ja, dat is een idee!
Bedankt voor het meedenken!
Petra