Trailers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SpiedSkeet

Trailers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 17:51

Wat voor trailer hebben jullie? Welke (2 paards) trailer vind je het mooiste/beste en hebben jullie miss een foto?
Ik zou graag eens wat verschillende 2 paards trailers zien.
Alvast bedankt!

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 20:34

Misschien ook even op internet kijken via google? Dan kom je bij trailerfabrikanten / bedrijven die ze verkopen en zie je ook plaatjes.
Atec, Westfalia, Brenderup enz. Dat zijn trouwens 3 trailers die ik heel goed vind.
Heb je de Bit? Hier staan regelmatig trailertesten in; ook laatst nog.

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 20:44

Wij hebben een 2 paards Bockmann in de westernuitvoering heb niet zo snel een plaatje bij de hand.
Maar de trailer bevalt goed.

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 20:46

Ik heb goede ervaringen met de Westfalia Jupiter, en een volpolyester Blomert 2-paards. De eerste heeft een handige zadelkamer, ik vind de grote voorruit erg prettig (nouja, m'n pony dan), alleen het sluitsysteem van de kontstang vind ik een ramp.
De Blomert ligt super achter de auto, we hebben een Renault Laguna, dus geen echte trekauto, maar met mijn E-pony in de trailer gaat het echt perfect, de auto heeft er weinig problemen mee.

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 20:47

Dubbelpost, slome PC Clown

Lurdes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 20:57

Ik heb een trailer van 20 jaar oud (hout).
Geen droom trailer (zoals die super de luxe polyester uitvoeringen), maar wel in perfecte staat (2 mnd. aan het opknappen geweest, dank je pa Haha! ).

Het is een 1,5 paards trailer, maar de nieuwe uitvoeringen zijn een stuk ruimer. Nu is het helaas allemaal wat krapjes, maar ben nog steeds heel blij met mijn eerste trailertje.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 20:58

Wij hebben een Böckmann.
Dit is het model, wij hebben hem in het wit met een blauwe streep (die bij deze trailer wit is)
Afbeelding

Deze trailer bevalt ons heel goed, prettige bodem enz.

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 23:36

wij hebben een Ifor Williams. ben heel erg tevreden over de trailer. Ligt fijn op de weg. Alluminium bodem dat vond ik het allerbelangrijkst.
Genoeg ruikte voor het paard. je kan de stangen op 6 verschillende standen zetten. En met een lastig te laden paard kan je oefenen door ook de voorklep naar beneden te gooien. Is ook erg handig als je paard niet achteruit de trailer uit wil. Heb nog geen foto.