welke geintjes / trucjes heeft jou paard.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vencedor

welke geintjes / trucjes heeft jou paard.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 11:41

De mijne heeft echt een hele trucen kast. stal open maken, knopen losmaken, voetballen, jas open maken, klitteband van mijn winterlaarzen opentrekken als ik niet oplet, met deken in zn mond rond lopen (als ze niet goed weggelegt zijn. En zn specialiteit muziek maken Haha! als hij een borstel in zijn mond heeft tegen de muur aan tikken enz. Ook heeft hij is stal zn schot zodat hij en zijn buurman rust hebben ( nou ja dat is de bedoeling) dan pakt hij de punt van het schot, trekt hij naar zicht toe en laat hem dan weer schieten. Resultaat: BAM BAM BAM, en een buurman die zich te pletter schrikt ( doet hij trouwens alleen als hij hoort dat er mensen zijn en niemand hem gedag zegt Verward ) Nou ben ik heel benieuwd wat jullie paarden allemaal doen of dat ik nou echt een uitzondering heb Tong uitsteken

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 12:03

Die van mij gaat springen als hij eten krijgt. Eerst de voorbenen omhoog en dan de achterbenen. Soms als hij vind dat hij iets eten moet gaat ie ook springen ookal staat hij in de gang.

Roosjelief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 12:29

ehhh Mijn verzorgpony staat in een heel groot lang weiland.ze staat helemaal vooraan dat ik niet zo ver hoef te lopen.ik loop dan naar haar toe en dan denkt ze acht wat beweging kan rosalie gen kwaad en ja hoor ze gaat in volle galop helamaal naar de achterkant van het weiland!!! grrr en als je dan helaal naar achter loopt rent ze weer naar voren.gelukkig laat ze zich dan meestal wel vangen.Ik ben meestal al moe voordat ik gereden heb.

jufloontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 12:29

Als ik in de bak loop en ik ga de paarden in het land laten, moet ik achter het stroomdraadje open doen.

Mijn paard loopt heel lief achter me (denk ik), maar als we dan bijna bij het draadje zijn, geeft hij me een harde zet, zodat ik een schok krijg! Haha!
Geloof dat hij helemaal in een deuk ligt dan!!! Schijnheilig

Roosjelief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 12:30

hhahahaah

Saskia008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 12:31

de mijne kan zn staldeur openmaken. daarvoor hebben wij een pennetje achter de schuif. zodat hij de schuif niet open kan doen.
maar toen de eigenaar op vakantie was, zorgde iemand anders voor het voeren. en die wist niet van dat pennetje..... gevolg... meneer heeft de hele nacht in de tuin gelopen (achter het huis) gras helemaal kapot getrapt en gegeten. en de hele kruiwagen vol met kuil had hij leeggegeten....
hij heeft dus een heeerlijke nacht gehad Haha!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 12:31

whahah dat is ook wel echte paardenhumor Haha!. geweldig, ow ja randeux kan ook nog kusjes geven. maar ik heb dus wel een beetje een extreem geval Verward

Roosjelief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 12:32

ik ging bij men vorige verzorgpony nog wel eens zonder zadel in de zomer en dan deed ik men zwempak aan en ging ik op blote voeten.Maarjah moet je natuurlijk wel eerst poetsen! Die pony pakte altijd borstels van de grond en ging er daan een paar keer mee schudden en liet ze dan vallen.Het kwam regelmatig voor dat ze op mijn teen tercht kwamen Haha!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 12:35

dat laatste geval was bij mij dus ook het geval, ondanks al zijn speeldingen in stal was hij aan het spelen met de spijl van de stal. zo is hij een keer per ongeluk open geschoten en stond hij s ochtends nog netjes in stal. ( ik kreeg op mn donder dat ik mijn stal niei goed had dicht gedaan :S ) volgende dag dacht he. dat kunnen we nog welleens proberen en zo heeft de staleigenaar hem een paar keer s ochtens los in de stal bij de balen hooi gevonden Haha!. hebben we opgelost met een stroomdraadje. gemeen he Tong uitsteken

Roosjelief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 12:35

of dan loop ik met de pony naar stal.laat haar meetal los lopen in de stal(grote ruimte waar asllemaal koeien staan. daartussen is en paardje daar laat ik haar lopen).Dan gaat ze altijd direct naar de biks bak die ook daar staat.Maar daar ligt een plank op.maarja ze heeft nu door dat je dat met je neus eraf kan schuiven

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 12:45

Laatst stond de zak met voer in de gang waar ik Anouar altijd poets. De zak was nog maar voor ee kwart gevuld dus hij was heel licht. Ik was iets aan het zoeken in m'n kast, hoor ik opeens iets. Dus ik kijken. Liep Anouar met die zak voer te slepen. Hij zat er niet uit te eten, maar had gewoon die zak gepakt en wilde er mee weg lopen. Raar beest Tong uitsteken

Roosjelief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 12:46

haha

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 12:50

Die van mij heeft de gewoonte om van ieder dingetje te schrikken tijdens het rijden Haha!. Heel lastig, maar het gaat al een stuk beter dan toen ik haar net had. Volgens mij doet ze dat ook gewoon om me te pesten, want bij kleine kinderen of beginners is ze zo braaf als wat.. Clown

Ojasper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 12:53

Uhmm.. mijn 3-jarige heeft als enige truukje eigenlijk dat ze de knoop kan losmaken van het touw als ze vaststaat. Of zo vast kan trekken dat je 'm bijna niet meer loskrijgt.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 13:43

Mwah, echt truukjes heeft m'n paard niet maar ze kan wel heel mooi tekenen. Haha! Ik gebruik zo af en toe wel eens een praam bij mijn paard (zo'n knijpding die je aan het halster vast kan maken) en daarmee gaat ze dan figuurtjes op de muur tekenen... Eigenlijk probeert ze dat ding eraf te rossen maar gelukkig ben ik haar telkens nog voor geweest.

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 13:59

Tja, die van mij heeft heel veel manieren om aandacht te trekken.
Met zijn bovenlip tegen de tralies "klapperen" haha is een heel dom geluid, of met een ringetje in zijn stal klapperen.
Of water in zijn mond doen, en dat in zijn mond houden. Als ik de stal aan het uitmesten ben met hem erin.. dan laat ie dat vervolgens in je nek lopen.. erg lekker..
Mijn pony ontsnapte overal uit... maar dan ook echt alles! Zelf met twee veiligheidssloten op de deur was ze er zo uit.. Houdini de 2e!

findi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 14:03

knopen losmaken-> heb ik al iets op gevonden
poetsbox omvergooien en nog vanalles die onder kattekwaad behoord
aan de longe, haar draaien vanaf dat je een second niet op let
tijdens het rijden steigeren als ze het beu is uitzwaaien over 20 meter, plots stuurloos worden
en beginnen bokken als ze het beu is.

daartussen is ze soms nog rijdbaar hoor.

balans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 14:04

Als ik dit zo lees heb ik volgens mij geluk Haha!

Die van mij is een beetje saai Tong uitsteken Ze doet eigenlijk niks.
Alleen dr buik opblazen met aansingelen en dan ga ik een stukje lopen met dr en dan wil de singel nog een gaatje strakker... Maar dan stijg ik op en hangt het zadel onder haar buik Haha!
Dus blaast ze em alsnog op...

isabelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 14:21

mijn ponytje weet altijd de weg naar huis en ik ook (als we naar huis gaan van een wandeling loopt ze sneller Cool )
ook wil ze op wandeling de hele tijd rechtsomkeer maken (behalve in galop) en als ze niet mag, geen probleem dan staat ze stil Clown

tola

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 14:39

nou die van mij is dus ook een clown,ze pakt werkelijk alles in haar mond,ik moet haar ook continue in de gaten houden,ze sloopt jassen,dekens,borstels ,halstertouwen,noem het maar op en ze heeft t tussen haar tanden gehad...ze steekt ook haar voorbenen overal tussen-over en in,ze probeert ieder dag opnieuw haar benen in de poetskist te stoppen,ze staat geregeld met haar voorbenen over het lage gedeelte van het schot van de binnenbak,en ga zo maar door....ik vind het vaak lachwekkend,het is niet zo dat ze niet is opgevoed,maar mevrouw(4 jaar) is zo supersnel in al haar acties dat is niet bij te houden Haha! Haha!

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 14:44

knopen losmaken.
En hij kan ritsen op maken,pakte het touwtje wat eraan hangt en gaat met zn hoofd naar beneden Lachen

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 14:49

Mijne is niet zo heel erg vervelend maar altijd maar dan ook altijd als ik zijn staart borstel of zijn achterbenen optil voor bijv. hoeven uitkrabben laat hij een dikke wind Ziek

Verder heeft hij geen streken, lekker rustig dus Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 15:06

Lucky eet echt alles op! Hij kan touwen losmaken, als je wilt gaan rijden en je wilt er net opstappen wil hij weleens heel hard wegrennen. Als je hem aant het poetsen bent staat hij tegen je aan te leunen en met hoeven uitkrabben water in je broek laten lopen (vorige keer was het slobber) en dat soort geintjes..

sheba

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 15:14

Ik heb 2 ponies de ene is een kleine donder..ze is 1.24m..ze lust alles je hoeft nog maar met plastic te frummelen of met je handen in je zak of het neusje..is weer nieuwsgierig..en ze kan zich zelf los maken..vet irritant.maar ja verder is het ee schat...mijn andere pony is een van 1.52m.. als ik de deurstal een beetje open heb staan dan gaat ze hem zelf open duwen en loopt ze eruit..maar verder is het ook een schat..

kuss..me &nd Sheba & Lady

Jennifer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 15:54

Bij mijn 15 verzorgshetjes is het een ramp af en toe. Er lopen dus 2 echt suppper gulzige shetjes tussen. En wat is er nu leuk dan met 2 achter mij te gaan staan en de hele neus in mijn jaszakken steken? En dan ook helemaal erin Tong uitsteken Hij scheurt zo beetje bij beetje gewoon door :S