Leuk dat je even de tijd neemt voor mijn vraag+poll..
Ik weet niet of jullie mij inmiddels een beetje kennen, voor de gene die me nog nooit hebben gezien..
Ik ben Yvonne heb 2 paardjes een kwpnruin (1.76m) en een 2,5 jarige haflingerruin (1.47m)
Mijn haflingertje wil ik graag beleren in het tuig. En mijn sportpaard ook wat variatie geven..
Dus ik ging rond vragen en uitproberen. Ik heb wat stalhouders enz gevraagd die paarden en pony's beleren. En die raden mij aan om mijn pony en mijn dressuur/springpaard voor de sulky te beleren en te trainen.
Deze methode wordt ook vaak bij jonge aankomende sporttalenten gebruik omdat ze er sterk en braaf van worden. En niet overbelast worden door een zware wagen.
Dus dat wou ik wel eens uitproberen..en inderdaad.. Je paard of Pony beleren voor de SULKY is ideaal..
Dus.. Ging ik vol goede moed op zoek naar een leuke degelijke sulky..
Toen stuitte ik op 2 problemen..
- Ze zijn 2e hands bijna niet te vinden
- en nieuwe zijn ze niet te betalen (vanaf E975,-!!!)
Nu is mijn vraag..
Zijn er meer mensen die belanstelling hebben voor een mooie sulky (evt op maat) voor een normale prijs?

We hebben nu dus een trainingskar. Ik raad je wel aan om een te nemen met vering. De vering heeft mn vader er bij die van ons zelf onder gezet. Ik heb ook wel eens ermee gereden toen de vering er niet onder zat (gewoon in het weiladn) en ben er met flinke spierpijn in mn rug vanaf gekomen