Typische manegehouding..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Typische manegehouding..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 11:21

Iik was laatst op stal en daar loopt al een stalgenootje die overal commentaar op heeft maar nu dus weer. Ik ben al vrij onzeker over mijn houding en of ik het aalemaal wel doed doe. Komt zij aan, ja jij hebt echt een typische manege houding, opgetrokken benen en je hakken niet uitdrukken.. Ik stond wel even te kijken Scheve mond
Maar heb je als je van de manege komt echt zo`n manege-houding? Ik krijg je nooit commentaar dat ik mijn benen optrek wel dat ik mijn hakken moet uitdrukken. Maar het ging net zo goed,durfde laatste tijd zelfs alleen te rijden en krijg ik nu dit weer..

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 11:24

Ach... je hebt maneges en je hebt maneges. Bij de 1 leer je keurig de basistechnieken bij de ander leer je hoe je je paard vooruit moet trappen en op de rem kan trekken. Ik zou me er niet al te veel van aan trekken.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 11:24

Lekker laten kletsen, wat heeft zij met jou te maken? Helemaal niks toch?

n0uskal0ver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 12:36

Idd je moet je er niks van aantrekken. Ze zegt wel dat jij het niet goed doet, maar zij zal vast ook niet alles goed doen!

blieb01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 12:38

ik heb nog nooit gehoord over een typische manege houding. Als het zou bestaan zou ik het moeten hebben aangezien ik al heel lang manegeruiter ben Schijnheilig . Ook als manege ruiter kan je een hele nette houding hebben het hangt er alleen vanaf van wie je les hebt gehad/hebt.

SuusEventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 12:41

Ach ja de mensen met de grootste mond rijden zelf vaak het slechts, gewoon niets van aan trekken!!

marijkedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 12:42

Ik weet niet of je al lang rijdt, maar ik denk dat het een beginnershouding is en dat het een tijdje duurt voordat je je benen lang kunt maken en je hakken uitdrukken. Ik rijd zelf nu 4 jaar, waarvan zeker 2 bij de manege en ik begin het nu pas te leren hoe ik mijn benen mooi lang kan houden.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 12:45

Ik zou zo'n opmerking absoluut niet serieus nemen. En zelfs al zou je je hakken en benen optrekken, ik krijg zo de indruk dat je op dit moment je aandacht ergens anders voor nodig hebt (namelijk het overwinnen van je angst) dan dat je die kunt besteden aan je houding.
En degene die die opmerking plaatste heeft zeker altijd een eigen paard gehad? Onthoud dat, als jij op meerdere paarden rijdt, je beter leert rijden en paarden aan leert voelen dan iemand die iedere keer op hetzelfde paard rijdt.

ilufprincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 13:30

Trek het je niet aan..
ik zag overlaatst foto's van mij
Bloos! ik durf ze niet op bokt zetten Lachen
maar ik doe mijn best
welke houding ik ook heb
rijden gat niet alleen maar om netjes deftig plechtig
maar ook om fun...

kelly_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 13:53

ze komt zichzelf nog wel een keer tegen.... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 14:22

Pablolover schreef:
ze komt zichzelf nog wel een keer tegen.... *LOL*

al heel vaak zlefs

Ze kan haar paard niet eens normaal rijden..alleen met en zweep voorwaarts te krijgen en owee als er een pauw in de buitenbak loopt dan springt ze er meteen af.. Ik heb tegen haar gezegd dat ik vrij bang ben op Lucky.. Het gaat al steeds beter.. Knipoog aangezien lucky bijna nergens van schrikt.

Maar ik vond het zo raar een manege-houding..

Mariek1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 22:50

Ja, laat maar kletsen joh! Mij wil je ook niet zien zitten hahaha! Krijg ook de goede houding niet voor mekaar. Maar ik zit goed hoor!

Gewoon lekker door blijven rijden, en trek je niks aan van dat gemiep!

Groetjes