Trailer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MiScha_lOver

Trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-04 16:34

hallo allemaal..

ik weet niet of ik het in de goede forum heb geplaatst maarja dat hoor ik dan vanzelf Bloos
Ik heb een vraag;
Ik heb een verzorgpaard.. en ik wil graag met haar naar de manege!
Maar ik heb geen trailer. Weten jullie misschien site's waar je vervoer kan regelen?
Of hoe doen jullie het als jullie geen vervoer tot beschikking hebben?
Misschien beetje domme vraag Clown maar kunnen jullie mij verder helpen..
want in de winter rijd ik in een buitenbak en dat wil niet altijd ff makkelijk.. (met sneeuw,hagel,ijsel)

Vriendelijke Groetjes Miranda Pling

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 17:17

Je kan een paardentaxi bellen (zoeken op internet) dat kan best duur uitvallen hoor, reken maar op 1,- de gereden km en dan tellen ze niet vanaf jouw stal naar de manege maar vanaf HUN vertrekpunt naar jouw huis en dan naar de manege.
Heb je wel een goede trekauto tot je beschikking + goede rijbewijs?
Dan zou je zou ook een trailer kunnen huren bij een aanhangwagen verhuur bedrijf of bij een trailerdealer, advertentie ophangen bij je voerleverancier/manege, rondvragen aan mensen die er eentje hebben, er zijn meerdere mogelijkheden maar je moet even zoeken. Heb je geen kennis met een trailer warmee je een dealtje kan maken?

Ik leende vroeger altijd de trailer van een stalgenoot voor 10,- per keer en nu heb ik er zelf een gekocht die ik ook weer uitleen aan mijn stalgenoten. Misschien kun je bij de manege waar je wilt gaan rijden navragen?
succes met zoeken!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 17:21

Het ligt eraan hoever je van je manege woont. Dan kun je misschien op je paard heen. En in de sneeuw kun je wel rijden hoor (tenzij er een pak ligt van een halve meter, maar dat gebeurt zelden).
Verder ga ik met Cissy mee.

MiScha_lOver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-04 12:43

ik zou wel te paard heen kunnen maar dan moet ik langs een drukke weg en mijn paardje heeft het niet zo op vrachtwagens:P:S Duss.. maar in ieder geval bedankt..