),en daarom vraag ik me af hoe dat bij jullie is. Wij hebben geen eb- en vloed-bak, ook geen waterafvoer (beetje jammer
) en dus als het hard regent zoals nu, is het echt een waterbak. Ik rij er wel gewoon in, maar ben zo bang dat ze vooral met de galop uitglijdt
Jullie ook?Met de regen rijd ik wel gewoon, maar fijn is anders. Rijden jullie gewoon in de regen in jullie buitenbak of laten jullie je paarden op stal staan?
Bedankt alvast

Maar dat is geloof ik een all-weather bak ofzo, maar er staat geen water in en hij is ook niet zwaar. Bij de vorige stal was de bak wel altijd een drama, we konden toen bijna de hele winter niet rijden.
.
) tot mijn beschikking heb, heb ik genoeg plaats om rechtuit te rijden
.
) dus ze hoeft ook niet elke dag bereden te worden. Als ik kan, doe ik het. Maar net als vandaag was ik pas laat terug van stage en dan is het al donker eer dat ik daar ben. Dus dan kán ik niet eens meer rijden.
. De bak is nog heel goed rijdbaar, wel n beetje te nat, maar geen grote plassen of zoiets dergelijks. Alleen vanavond ga ik naar de club en rijd ik er maar 1 dus heb er geen last van. Gister was ie trouwens nog helemaal goed!