Hallo ik ben nieuw hier en kom uit Rotterdam hier is mijn vraag.
Over 8 weken gaan wij op vakantie naar de Grand Canyon om te gaan paardrijden nu zoek ik een manege die ons klaar kan stomen binnen een paar weken om daar te kunnen paard rijden. Het liefst in de omgeving van Rotterdam.
Alvast bedankt
John
Hallo
Geplaatst: 17-11-04 23:22
Ik zou eens gaan kijken bij Hippisch Centrum Barendrecht. Ze zijn niet de goedkoopste maar geven er erg goed les.
karina17
Geplaatst: 17-11-04 23:26
gaaf naar de grand canyon. lijkt me heel mooi daar. wil je echt goed leren rijden ga dan naar hcb. je kunt er prive lessen nemen. die zijn heel goed. zeker als je les krijgt van gerda. daar moet je maar om vragen. het is niet goedkoop, maar wel absoluut waar voor je geld. ik weet zeker dat je binnen een week of twee goed kan rijden. kijk eens op de site anders. daar kun je alles vinden over prijzen en tijden.
050206051012
Geplaatst: 18-11-04 01:12
Grappig dat in elk topic dat over maneges in Rotterdam gaat, 10x dezelfde persoon reageert onder weet-ik-het hoeveel namen, apart apart apart... Misschien een tip op de handleiding eens te lezen?
Rhaia
Geplaatst: 18-11-04 13:01
Je zal in de Grand Canyon waarschijnlijk op westernpaarden terecht komen. Je kan eens kijken bij de Greup Stables in oud-Beijerland. Daar geven ze goede westernlessen. Op Ruitersportcentrum Hitland in Nieuwerkerk aan den Ijssel kun je én lessen én alvast kennis maken met het buitenrijden. De omgeving is daar erg leuk om te leren rijden.
Groetjes en heel veel plezier op vakantie!
spokie79
Geplaatst: 18-11-04 13:18
Ja, ik zal eerst eens kijken wat voor paarden je daar gaat rijden en welke stijl. Als je western gaat rijden, heb je weinig aan dressuurles. Op HC Rottemeren schijnen ze goede westernles te geven. Ik heb weinig verstand van westernrijden, maar anders moet je eens op de site kijken. www.hcrottemeren.nl Als je belt moet je vragen naar Martina.
Willen jullie echt een trektocht gaan maken? Gewoon netjes op een paard zitten is in 8 weken nog wel te leren maar voor langere tochten heb je wel een beetje training nodig.