studenten(team) rijvereningen...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Revanches

studenten(team) rijvereningen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 19:18

waar kan ik die vinden,en kan ik als student ook mee doen???

hoe meld ik me er voor aan?

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 19:35

niemand die er iets meer over weeet?er stond nl een stuk over die studententeam in de Paardenkrant

twist

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 19:46

ik zou het niet weten meis sorry

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 19:54

Ik weet wel dat er heel veel studentenrijverenigingen zijn. Voor diergeneeskunde is dat de Solleysel. Je kunt lid van de vereniging worden en ook meedoen aan de lessen. (dat gaat net als op een manege zeg maar.) jek unt je dan ook inschrijven voor wedstrijden waarbij je tegen teams van andere studentenrijverenigingen moet rijden.
Er zijn hier op bokt een paar mensen die hieraan meedoen, moet je even zoeken, er zijn nl topics over geweest.

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 19:59

Ik weet dat ze in Amsterdam op de Amsterdamsche Manege een speciale les voor studenten hebben. Dat is die manege midden in de stad, op de Overtoom! Elke zaterdag- of zondagochtend maken ze een buitenrit midden door de stad, echt grappig! Ik heb er wel eens een proefles gereden en het was een leuke, maar prijzige manege. Ze hadden een studententarief, dat wel. Nadeel was dat je lid moest zijn van een studentenvereniging. Op de faculteit Diergeneeskunde worden de paarden ook door studenten gereden. Verder zijn er op de faculteit een aantal studententeams/verenigingen/comissies die met paarden te maken hebben. Dan moet je alleen wel diergeneeskunde studeren.. dus dat schiet denk niet zo op! Ik weet niet waar je vandaan komt maar het lijkt mij dat elke grote stad wel een manege heeft met een studentenles. Ik zou gewoon eens een aantal maneges/rijverenigingen bellen! Is er op internet niks te vinden verder? Succes!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 20:02

Misschien vind je de info die je zoekt in dit topic: [WD] Studentenwedstrijden

En niet zo ongeduldig als er niet binnen een half uur op je topic is gereageerd...

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 20:03

bedankt Knipoog

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 20:05

Passionato schreef:
Ik weet wel dat er heel veel studentenrijverenigingen zijn. Voor diergeneeskunde is dat de Solleysel. Je kunt lid van de vereniging worden en ook meedoen aan de lessen. .

Dat is toch alleen voor studenten diergeneeskunde!!? En als ik mij niet vergis hebben ze daar een erg lange wachtlijst, kom je als eerstejaars niet zo even tussen... Scheve mond

zie in je profiel dat je volgend jaar in Utrecht gaat beginnen, leuk! Ik ben nu even gestopt maar wil het volgend jaar weer gaan proberen misschien, wie weet tot meetz!! Haha!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 21:05

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 21:10

ahha,iig bedankt!!! ik ben al gaan rondneuzen

mandybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 21:51

Ik wilde net zeggen. In eindhoven zit inderdaad concorde. De manege waar ze rijden bevindt zich wel buiten eindhoven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 21:55

PB Joelledsr anders eens? Ik weet dat zij bij zo'n vereniging zit en ik dacht ook in het bestuur?