Wat zou jij met het geld doen..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MenM

Wat zou jij met het geld doen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 17:05

Deze topic is naar aanleiding van een andere topic: Stel: opeens rijk wat doe je (in de sport)?

Stel je voor je wint een héél veel geld! wat zou jij er dan mee gaan doen??

Ik zou dan een mooie boerderij kopen (nou me ouders overhalen om dat te gaan doen Tong uitsteken) en dan alle stallen die er zijn vol zetten, met mooie pony's (ze hoefen niet duur te zijn of hartstikke goed gepreseert te hebben in de sport als ze maar lief zijn!) Bij die boerderij moet dan bij zitten:
Mooie (luxe) stallen:
Mooie binnenbak of buitenbak:
Mooi goed onderhouden weiland:
Mooie (goede) omheining:

Natuurlijk ben ik ook wel tevreden met wat ik nu heb.. maar ik vraag het me gewoon af... Ik heb nu geen pony en dat vind ik heel erg jmmr daarom vraag ik het me af.. Huilen

MenM
Laatst bijgewerkt door MenM op 17-11-04 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 17:07

Het zelfde als jou eigenlijk maar dan een aantal paarden ipv pony's. Want ik ben niet tevreden met wat ik heb Bloos

MenM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 17:08

en dan voor de manege de manegepony's nieuwe zadels, hoofdstellen enz. enz. kopen (die ze nu hebben zijn helemaal versleten) en dan ook gelijk wat reserve tuig (nieuw)

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 17:10

Nouw.. eerst maar eens Prom terug betalen.. en daarna allemaal luxe dingetjes Bloos

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 17:10

Ik zou eerst m'n eigen paard kopen en dan zie ik wel weer verder!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 17:11

Mooi boerderijtje kopen, met een buitenbakje met mooie stallen erbij , goed weilandje erbij.
Meer paarden hoeven van mij er niet eens bij , ben tevreden zo Lachen
Alhoewel een mooi Dressuur paardje erbij is goed Tong uitsteken , maar 1tje dan Haha!

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 17:12

Ik zou mijn eigen woonboerderijtje kopen, met 2 of 3 stalletjes.. en dan een heel leuk super paardje kopen.. een leuke auto, met een leuke trailer en natuurlijk andere leuke dingen

En dat wat overblijft, sparen Haha!

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 17:59

Ik zou een leuke boerderij kopen (niet al te groot) met stallen erbij. Ik zou een eigen paard kopen en een paard voor mijn vriend. Ook zouden mijn schoonzusje en vrienden bij mij hun paard mogen stallen (niet teveel natuurlijk). Er moet een goede buitenbak bijzitten en een weiland. En in de buurt van uitrijmogelijkheden.

Ok zou ik een grote auto kopen met trekhaak, waarvoor ik mijn E achter B niet nodig heb en een trailer of een leuk vrachtwagentje.

Zofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 18:38

Ik zou eigenlijk zo'n beetje hetzelfde doen
Alleen wel een binnenbak en gewoon mn pony en het paard van me zus (dus niet meer) En dan eventueel twee kleine shetjes/pony's voor gezelschap wanneer een paard weg is Haha!

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 18:57

Ik zou een leuk boerderijtje kopen met aardig wat land, een bak en stallen.
Dan zou ik de eigenaresse van Nancy (bijrijd pony) overhalen om Nancy en Roanda bij mij neer te zetten Haha!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 19:04

ik zou een boerderij kopen.Een aantal haflingers nemen en er mee fokken.Ik wil dan ook 2 duitse herders.en een binnenbak.Dan maak ik er een soort manege van.Want ja hoe zou ik al die haflingers moeten rijden.En goede weide.En nog ook nog vlak bij een bos.Ojah en ik ga pensionstalling doen.

Ojah heb me zelf 1 ding afgesproken. ik begin in een rijtjeshuis en eindigd op een boerderij (vraag me niet hoe ik dat ga doen.)

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 19:08

Ik zou een eigen paardje kopen... Haha!

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 19:16

Mn studie bekostigen/afbetalen Bloos

en dan ook een leuk boerderijtje, niet te ver van de bewoonde wereld. Plek voor 2 á 3 paardje, een opname studio voor mn vriend (gitarist), een ligbad, grote drankkast, hoekbank, grotere kledingkast, en boven alles........ een KAT! want die mag ik niet van mn vriend zolang we in ons flatje zitten Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 19:30

willeke16 schreef:
ik zou een boerderij kopen.Een aantal haflingers nemen en er mee fokken.Ik wil dan ook 2 duitse herders.en een binnenbak.Dan maak ik er een soort manege van.Want ja hoe zou ik al die haflingers moeten rijden.En goede weide.En nog ook nog vlak bij een bos.Ojah en ik ga pensionstalling doen.

Ojah heb me zelf 1 ding afgesproken. ik begin in een rijtjeshuis en eindigd op een boerderij (vraag me niet hoe ik dat ga doen.)

voor mij geldt het zelfde zo eem beetje wat haflingers, (maar ook een paar tinkers of friezen hehe Tong uitsteken )

2 duitse herders heb ik al Schijnheilig

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 19:40

Ik zou mijn eigen paardje kopen en de rest op de bank zetten voor later, want nu begin ik echt nog niet aan een eigen stal!

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 19:42

om te beginnen Chipie kopen Haha! dan een leuk boerderijtje met wat stallen en een weilandje eraan, dan nog wat shetjes en een paardje of twee, mijn vriend erbij en ik ben gelukkig Haha!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 19:43

Ik zou stoppen met werken Haha!

Ook al een boerderij kopen, niet te groot, lekker knus, met wat stallen erbij, land en een flinke bak.

Het liefst zou ik een soort combinatie van fok/rij/wedstrijdstal beginnen.
van veulen tot wedstrijdknollie zeg maar.
Dus ook opfok mogelijkheden.

En nu ik er over na denk zou ik dat denk het liefst in de haflingers doen, karakter staat me toch wel heel erg aan, alhoewel het wel sportmodellen zouden worden Tong uitsteken

Verder zou ik iemand inhuren om het huis van mijn ouders op te laten knappen, mijn pa kan het ook wel maar is niet zo snel.

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 19:51

Ik zou om te beginnen een nieuw solarium kopen, en een vrachtwagen. Ik mijnpaard betalen aan mijn ouders zodat ie helemaal van mij is.
Verder zou ik het geld stoppen in de rest van mijn studie (duurt gelukkig nog wel even), en als ik dan klaar was met studeren zou ik al het geld in het opbouwen van een mooie kliniek stoppen. (En dat kost heeeeeel veel geld)
Ik zou heel erg graag nog een wedstrijdpaard erbij willen, maar daar heb ik ivm met mijn studie gewoonweg de tijd niet voor.

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 19:53

Tegen niemand zeggen, en lekker doorgaan zoals ik nu doe. Tong uitsteken

Pegasus4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 19:54

ik zou een boerderij gaan kopen en dan een paar stallen.
Dan koop ik Pegasus (profiel voor foto's Clown ) en nog een shetje erbij ofzo... Heerlijk leventje Tong uitsteken Haha! Dat is me grootste droom Bloos

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 20:05

parouscha schreef:
Meer paarden hoeven van mij er niet eens bij , ben tevreden zo Lachen
Alhoewel een mooi Dressuur paardje erbij is goed Tong uitsteken , maar 1tje dan Haha!

gulle meid! *LOL*

misschien geef ik het wel weg aan een goed doel!! Knipoog

Annechien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 20:31

een leuk boerderijtje, lapje grond erbij, stallen (boxen en een loopstal, waarom? Lees je zo wel Haha! ), binnenbakje, buitenbakje, een handvol shetten aan touw (passen veel in Tong uitsteken ), een Friesje, Anda'tje, Haffie, vervolgens zie ik het wel verder.

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 20:35

Ik zou een leuk boederijtje kopen, emt veel land eromheen, goede paarden, mooie sportpaarden, met een mooie binnenmanege, buitenmanege, stallen, stapmolen, paardenzwembad ect..

_Priscill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 20:37

Sowiezo een leuk paardje kopen......dan kleding kopen en op de bank gaan zetten zodat ik later dat kan gebruiken voor iets.

eXtremily

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 21:19

mooie woonboerderij, wat grond en paar stallen. 2 mooie goede springpaarden en een fokmerrie om uiteraard mee te fokken. Haha!
Rentenieren... en luxieus leven