Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.
) zal je een lease contract moeten maken, een prijs per maand afspreken en de verdere kosten zijn dan voor jouw. Zo gaat gewoon leasen in zijn werk.T@nj@ schreef:Tja, als het echt puur en alleen om leasen gaat (jawel, ik ga de lease auto er weer bij halen, zal half Bokt het waarsch. niet mee eens zijn) zal je een lease contract moeten maken, een prijs per maand afspreken en de verdere kosten zijn dan voor jouw. Zo gaat gewoon leasen in zijn werk.
Ik heb een lease auto (mijn vriend dus, ik zelf niet) en wij betalen 1 vast bedrag per maand, wordt de auto nu helemaal in de prak gereden betalen we geen cent meer dan wij al betaalde, dat is voor rekening van de lease maatschappij, verzekering en alle andere onkosten zitten in dat maandbedrag gerekend, ook de diesel (vergelijkbaar met het voer voor het paard)
Dus als je echt puur wilt gaan verleasen spreek je een vast maandbedrag af en daarvan moet JIJ alle onkosten betalen als eigenaar, zo gaat leasen in zijn werk, maar bij paarden gaat het vaak iets anders, dat wel. (ik heb daar zelf niet echt veel ervaring mee, alleen maar van kenissen die ook paarden leasen, dan gaat het overigens om een dagdeel en moeten ze het paard delen, zij betalen ook niet zo heel erg veel)
PeruaansePas schreef:Leasen is toch dat je na een bepaalde tijd eigenaar (kan) word(en)? Anders heet het toch gewoon huur/verhuren?
.