Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ellepel schreef:volgens mij voer je genoeg, ik zou er zeker geen mais bij gaan voeren.
denk dat het eerder te maken heeft met groeien.
waarom heb je het voer eigenlijk veranderd als hij het daar wel goed op deed?

joya schreef:HOi,
De pony die ik lease is ook erg in een gezakt bij ze kont omdat hij ziek is geweest ik zou hem wel meer voeren want zhivago zo heet de pony krijgt nu ook meer op een dag hij staat in het weiland hij krijgt een halve kilo bix halve kilo muslie en nog is maismeel erbij dat is een echte dikmaker misschien kan je je normale scheme aanhouden maar dan een klein beetje mais meel erbij doen dat doen wij nu en het helpt wel
joya schreef:Nou je kan het wel doen maar er zit heel weinig vitaminen en andere belangrijke dingen in maismeel
Je moet kijken of hij er tegen kan je kan het ook aan je dierenarts vragen wat hij verstandig vind
Maar maismeel kan je wel geven maar het is wel dat als je extra bijvoerd gewoon meer beter dingen in zit dus je moet zelf beslissen wat je wilt je kan mais meel geven maar het ene paard word er dik van en het andere paard krijgt er diaree van dus er zitten wel een risico aan vast