Zijn deuken in een cap normaal?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fun_Fun

Zijn deuken in een cap normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 20:44

Hey

Ik ahd een cap via een bedrijf gekocht, omdat ik laatst van mijn pony op een concour was afgevallen, viel precies op een balk met mijn kop..Niet echt fijn dus, maar mijn cap was ook niet helemaal meer heel geblefen, dus moest ik een nieuwe hebben!! Ik ahd dus een GPS opzo gekocht..Maar goed, ik zag iedereen er mee lopen op concour, wel een prijs, maar dan moest die ook goed zijn! Een week later, had ik dus mijn cap bij de post gekregen! Ik maakte het doosje open, haalde hem uit het plastic. Maar er zat gewoon duidelijk een dikke deuk in het metaal boven op!! Dit is toch niet normaal. Het bedrijf gelooft het niet, zo is het model zeggen ze. Ik ga er morgen mee naar het bedrijf toe, ik wil ook wat hebben voor die prijs!!

MenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 20:55

Ik moet eerlijk zeggen dat IK het NIET normaal vind dat er een deuk in zit! volgens mij hoort dit ook NIET

vivian001

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:20

Lijkt mij dat de postbode aan het voetballen is geweest Haha!
Succes met je bezoekje en volgens mij moet je een deukvrije helm retour krijgen.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:46

Duidelijk een exemplaar dat zonder ruiter al een 'ongelukje' gehad heeft in de fabriek ofzo.
Je hoort zeker een nieuwe te krijgen hoor, succes!

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 22:48

Lijkt me dat je wel een nieuwe kan vragen, zoiets kunnen ze niet afleveren.

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:35

lijkt me ook dat je nieuwe krijgt
dit hoort denk ik niet in het model
heb nog nooit een cap gezien met deuken iig Tong uitsteken

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 23:43

Kan inderdaad nooit goed zijn, dan is zo'n cap al zwak op die plek. Ik zal er zeker mee terug gaan!!!

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 14:04

Heeee!!!

Bedankt voor jullie medeleven (als ik het zo noemen kan Knipoog )
Maar ik ben vanochtend heen geweest, en het was idd niet normaal. Ik heb een nieuwe gekregen, maar ik mog er zelf een jnieuwe uitzoeken, ookal was die veel duurder, kwam door het ongemak, en dat ik daar dus helemaal met mijn moeder heen moest reizen. Ik had gelukkig vrij van school want (heel toevallig) was bio en engels ziek. Dus dat waren de enige vakken van die dag. Ik natuurlijk echt de helm nemen die ik het mooiste vond, dus een andere genomen!!
[img]http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/H9C74B56P3L9/picserver.jpeg
[/img]
Dit is mijn mooie nieuwe cap, 't fotootje is van www.divoza.com maar ik heb hem van een kleiner ruitersportzaakje..

Alles is dus goed afgelopen.. Pling

[/img][/code]

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 14:32

Het ging niet helemaal goed met het plaatsen van je foto zie ik, maar hier issie:
Afbeelding

Mooie cap hoor!! Veel plezier er mee, en zorg er voor dat hier geen deuken in komen he? Knipoog (niet vallen dus Haha!)

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-04 20:38

Dabo schreef:
Het ging niet helemaal goed met het plaatsen van je foto zie ik, maar hier issie:
[image]

Mooie cap hoor!! Veel plezier er mee, en zorg er voor dat hier geen deuken in komen he? Knipoog (niet vallen dus Haha!)

heey bedankt daarvoor..Ik ben niet zo handig met alle computer dingen enzo.. maar ik doe er voorzichtig mee hoor, ben er oook hartstikke trots op, want in het echt is die hartstikke duur!! Bloos!

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 20:46

Fijn dat je een nieuwe hebt en vind het wel service dat je zelf een mooie en duurdere cap uit mocht zoeken. Normaal mag je al blij zijn als je dezelfde krijgt. Bij welke winkel was dat?

eXtremily

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 21:07

ghehe inderdaad, da is niet verkeerd..

Straks heeft bedrijf allemaal klachten omdat er caps met deuken worden geleverd Tong uitsteken;)