Ik ga volgend jaar mijn tinker merrie inrijden maar wil voor die tijd een cursus freestyle met dr doen om het wederzijdse vertrouwen en band goed te versterken.
Ik heb van de week de dvd van Emiel Vroest gekocht en gister het eerste deel gekeken en ik vond het er goed uitzien allemaal.
Maar nu zou ik toch graag van een aantal mensen die de cursus hebben gedaan (hoeft niet perse zijn cursus te zijn) hun ervaringen horen.
Ktje
Geplaatst: 16-11-04 20:17
Bij een manege waar ik elk jaar kom heeft iemand met 1 van de manege paarden de cursus gedaan bij Emiel Voest. Het resultaat was zelfs dat het paard in kwestie heel erg steeg in rangorde (de paarden staan in groeps huisvesting). Het was dus erg goed voor het zelf vertrouwen van het paard. Dus ik denk zelf dat het heel goed zal zijn voor je paardje. Ik heb het resultaat met eigen ogen kunnen zien, van zielig verschppelingetje tot 2e in rang.
dekoezegtboe
Geplaatst: 16-11-04 20:44
een vriendin van mij heeft een cursus communiceren met paarden gedaan bij pieter baalbergen echt onwijs gaaf!! ze heeft er echt heel veel an gehad met dr 2,5 jarig paardje misschien ook een tip.... hij is ook heel goed maar minder commercieel dan emiel voest
_kath
Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-04 09:55
great thanks! ik zal ook even bij hem gaan kijken!
Me_LoVeS_MaX
Geplaatst: 17-11-04 20:30
ik gebruik soms wel feestyle, alleen niet met rijden. ik ben een x naar een clinic van emiel voest geweest, maar als je zoiets witl berijken moe tje daar echt vanaf vroeg af aan mee beginnen. mijn paardje is nu 7, maar ik gebruik het loswerken nog wel is. ik heb daar een betere band gekregen met hem en hij luister ook beter met het rijden. ik vind het een hele goede rijstyle , maa rhelaas zou ik het rijden zoals emiel voest het doet er niet meer inkrijgen