Ik zat er nog geen minuut op en toen schrok hij van een meisje langs de kant, breit maakt een beetje lompe sprongen als hij schrikt en ik lag er al weer naast voor ik er erg in had. Ik was vorge week donderdag op mn stuitje gevallen maar stond gelijk weer op, opstappen en weer wegrijden.
Nu viel ik dus weer op mn stuitje en toen ik weer gelijk wilde opstaan kon ik mijn linker been niet meer bewegen
Ik was harder gevallen als die keer daarvoor maar echt super veel pijn had ik niet (heb welleens meer pijn gehad
) Er kwam gelijk iemand vanuit de bar de bak in gelopen en zei dat ik even rustig moest blijven zitten, mijn been lag er een beetje krom bij en die moest ik met mijn handen verplaatsen
Ik schrok er best wel van en vond het heel raar, heb nog nooit zoiets gehad. na een paar minuten kreeg ik er weer gevoel in stond ik op en stapte ik weer op mijn paard, heb gewoon nog 3 kwartier gereden wel met last van mn rug en een giga zere middelvinger
(is waarschijnlijk gebroken heb om half 2 afspraak bij de dokter
) maar het ging wel aardig
Nu dus mijn vraag
Is er iemand die ook weleens na een val een lichaamsdeel niet meer voelde net of het verlamt was?(wist niet waar ik het neer moest zetten, als het fout staat verplaats het maar
)
)
)

..