Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en zich dus de rest van het jaar als "paard" mag gedragen, samen met de andere paarden waar ze mee staat.
).
Lusitana schreef:Ik bedoel dat je hem het hele jaar door met vlechten laat lopen omdat de manen anders miscchien zogenaamd minder mooi worden. Dan ontneem je hem dus wel een vliegengordijn en vliegenmepper...Verder, heb ik ook gezegd, vind ik het prima als je hem opdost voor een wedstrijd. en mode, da´s gewoon mijn persoonlijke mening...ik ben arm, misschien telt dat mee?
.

lowara schreef:nou, dan heb ik wel een super zielig paard hoor! ik gebruik zo'n 10 liter antiklit per jaar bij haar, en haar manen zitten standaard in een vlecht. nou en? paard heeft er geen last van hoor. zo'n beest vind het heerlijk dat er mee gefrummeld wordt (lekker kriebelen!)
kij, die glitter gels en weet ik veel, dat gaat mij ook te ver,maar dekjes of halsters moet je toch gebruiken, waarom dan niet 1 die je zelf leuk vind?
)Daar ben ik het helemaal mee eens.Citaat:kijk, die glitter gels en weet ik veel, dat gaat mij ook te ver,maar dekjes of halsters moet je toch gebruiken, waarom dan niet 1 die je zelf leuk vind?
. In de zomer staan ze dag en nacht buiten met LOsse voorplukken en een vliegennetje. In de winter in de paddock/bak en 's nachts binnen.
) maar toen was ze dus nog niet droog. Dan vind ik het onverantwoord om haar in een stal te zetten waar het tocht. Maar geen 20 hoofstellen, 3 zadels, 30 shabrakjes.. geen knotjes.