te zware bak

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

phillien

te zware bak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 13:20

Onze bak (clubbak)
is 1,5 jaar geleden om gedraaid (onderste zand naar boven) omdat er mensen liepen te klagen dat hij te zwaar was( ik had er geen problemen mee)

maar nu is hij 10 keer zo zwaar, oke hij is droog maar ze zakken er vrij diep in weg, aanrijden helpt even maar na 30 min is het net als eerst,

we hebben niet veel geld, een bodem onderzoek kost alleen al 100 euro, en nieuw zand erbij of eraf kost ook veel geld (kraan kosten zijn al snel 700 euro)

houtsnippers willen ze niet proberen als het niet gaat waar laat je de snippers, tapijtsnippers zijn ook geen oplossing.

HELP wie heeft tips en advies

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 14:36

Ik weet niet wat er nu nog mogelijk is, maar als je op de oorspronkelijke bodem, een goede laag grof (metsel)zand gooit, is hij totaal niet zwaar en je hebt nooit plassen. Maar dit werkt niet als er al voor deze bak gegraven is, dat is echt het stomste wat je kan doen als je een bak aanlegt. Als je op de bestaande bodem 10 cm grof zand neerlegt, een schotje aan de zijkant zodat het echt hoger blijft liggen en niet allemaal aan de zijkant eruit word gereden. Dan heb je echt een super bakje.

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 15:56

haal er gewoon een laag uit! Haha!
lekker makkelijk!!!

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 16:06

onze bak is ook redelijk zwaar, en ik zie er eerlijk gezegd het probleem niet echt in...
tenzij het echt gigantisch zwaar loopt natuurlijk...