BR uitrijdeken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

peeky

BR uitrijdeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 12:01

Wie heeft hem? Ik ben op zoek naar een deken die ik tijdens het losrijden en uitstappen kan gebruiken. Hij moet waterdicht zijn maar wel goed ademen. Nu zag ik de BR deken bij Piaffe ruitersport en het leek me wel wat, maar voor de zekerheid nog maar even op Bokt vragen naar de ervaringen met deze deken Haha!

Als het niets mocht zijn, wat is dan wel een goede deken die aan mijn eisenpakket voldoet?

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 14:18

peeky schreef:
Wie heeft hem? Ik ben op zoek naar een deken die ik tijdens het losrijden en uitstappen kan gebruiken. Hij moet waterdicht zijn maar wel goed ademen. Nu zag ik de BR deken bij Piaffe ruitersport en het leek me wel wat, maar voor de zekerheid nog maar even op Bokt vragen naar de ervaringen met deze deken Haha!

Als het niets mocht zijn, wat is dan wel een goede deken die aan mijn eisenpakket voldoet?

ja ook iemand iformatie voor mij Tong uitsteken

Skipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 14:24

Ik heb er een die bevalt prima. Alleen pak ik als het droog is toch gewoon naar mijn wollen. Het enige nadeel aan de deken is dat hij bij harde wind opwaait. Hiervoor zit wel een staartlus echter ik doe hem op en af vanaf het paard dus lukt niet vanaf mijn zadel om die vast te maken Clown

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 14:41

En hoe zit het dan met die maten? Ik heb normaal een 195 cm. deken, moet ik dan een 145 of 155 cm. hebben?