kamp

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

OdiEtAmo

kamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 20:26

ik ga in de zomervakantie(ja ik weet het is nog heel ver weg) met een vriendin mee op kamp omdat ze niet alleen durft.
nu heb ik dus een vraagje want mijn pony loopt niet op ijzers omdat ik pas over 1 of 2 jaar ga starten.
maar nu ga ik dus op kamp en ik vraag me af of het slim is om zn voorhoeven te beslaan, maar is dit wel nodig of is het eigenlijk gewoon geld verspilling?

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 20:30

Ligt eraan waar je naartoe gaat. Worden er veel buitenritten gereden. Zoja, is dat dan in het bos of op het strand. Dan kun je kijken hoeveel verharde weg je tegenkomt op zo'n buitenrit.
Maar ik denk dat dat allemaal niet zo nodig is hoor. Van een weekje ponykamp zullen zijn hoeven niet echt kapot gaan hoor. Hij moet namelijk ook eerst nog wennen aan die ijzers enzo. Nee, ik vind het niet nodig.

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 20:48

Ben het met Stacey eens. Als je midden in het bos zit, kan het waarschijnlijk zo wel. En als je thuis ook regelmatig buiten rijdt (op de weg) dan zijn zijn voeten goed gehard en kunnen ze wel wat hebben. Als ik jou was zou ik het eens aan je hoefsmid vragen. Die kan het aan de hand van de voeten misschien wel inschatten.