pony bijrijden/ betalen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

pony bijrijden/ betalen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 19:16

mijn buren hebben een shetlander x welsh pony. ze hebben een dochtertje van 4 maar die is nog veel te jong om erop te rijden...
nu hebben ze dus aan mij gevraagd of ik die pony wil rijden... dat wil ik natuurlijk wel, maar heb het ook druk met school en eigen pony enzo.
toen zei mn buurman dus, en als ik je er nou voor betaal wil je het dan wel?
toen had ik zoiets van.... paardrijden is mn hobby, dan hoef ik er toch niet voor betaalt te worden...? Verward
mijn vraag aan jullie is dus: vinden jullie het redelijk als ik er geld voor ga vragen? en hoeveel dan ongeveer?
want ik zou het echt niet weten... Scheve mond

allegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 19:25

Als hij je graag geld ervoor wil geven gewoon aannemen. Zou wel goed afspreken hoe vaak enzo want als hij je ervoor betaald gaat hij er vanuit dat je ook komt. Ik zou 5 euro per keer vragen.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 19:27

jij vráágt er toch niks voor?
hij stelt zelf voor om je ervoor te betalen..

misschien eens met je buurman gaan praten? wat hij in gedachten had om jou te betalen enzo?

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 19:30

Wat is de bedoeling van jou buurman? iedere dag of 3x per week ofzo. Als het elke week is, is het misschien wel fijn als je een vergoeding krijgt. Maar zoals je al zegt het is jou hobby, maar het is toch mooi meegenomen als je er geld van krijgt, teminste zo denk ik Knipoog

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 19:35

ik zou me daar niet prettig bij voelen. Ik denk dat het bij die man er gewoon om gaat dat het beestje aandacht krijgt. Ik zou zeggen dat ik best wil komen wanneer ik kan, en als er nog meer gereden moet worden, hij een ander verzorgertje moet vinden, wat me niet zo moeilijk lijkt aangezien veel meiden een verzorgponytje willen.

Succes ermee

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 22:40

Suusiej schreef:
ik zou me daar niet prettig bij voelen. Ik denk dat het bij die man er gewoon om gaat dat het beestje aandacht krijgt. Ik zou zeggen dat ik best wil komen wanneer ik kan, en als er nog meer gereden moet worden, hij een ander verzorgertje moet vinden, wat me niet zo moeilijk lijkt aangezien veel meiden een verzorgponytje willen.

Succes ermee

ik voel me er ook niet echt prettig bij, want op zich wil ik die pony gerust wel rijden... geen probleem, want ik heb best goed rooster en heb genoeg tijd naast huiswerk en mn eigen pony om nog een paardje te rijden.
en voor een ander verzorgstertje, die hadden ze wel, maar omdat ze nog maar 6 is en eigenlijk nooit echt veel heeft gedaan. probeert ze nogal uit en bokt ze af en toe... en dat meisje vond dat eng... en kwam nu gewoon niet meer Verward zonder tegen mn buren te zeggen dat ze niet meer kwam.
het gaat hem er ook om dat ze aandacht krijgt en beweging, en daarom vind ik het ook zo raar om er dan geld voor te krijgen.
ik denk dat ik morgen maar naar hem toe ga om het te bespreken...

in ieder geval bedankt allemaal

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:45

Voor hoeveel dagen is het? Misschien kan je een symbolisch bedrag afspreken? 5 euro per week ofzo.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 22:48

Misser schreef:
Voor hoeveel dagen is het? Misschien kan je een symbolisch bedrag afspreken? 5 euro per week ofzo.

gewoon wanneer ik tijd heb... hij vond 1 of 2 keer in de week al genoeg, maar ik bespreek het morgen wel met hem, want ik zou het echt niet weten. Scheve mond