Pessoa

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tristan2000

Pessoa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 19:04

Hallo allemaal!

Ik heb een vraagje aan jullie.
Wie heeft er hier een echte pessoa die jullie in de winkel hebben gekocht?
Wie zou voor mij willen kijken hoe deze touwen zijn bevestigd aan het bontje wat achter de kont langs loopt?
Je hebt namelijk op de rug naar het bontje een stuk touw en dan vanaf het bontje naar het bit toe nog weer 2 touwen. Is dit bij jullie één geheel touw of zit het touw wat over de rug loopt als één gedeelte vast aan het bontje en zitten de 2 touwen die naar het bit toe lopen ook weer als één gedeelte vast aan het bontje? Zeg maar knoopwerk dan aan de zijkanten van het bontje.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes Marianne

DaphneL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 19:39

De touwtjes zitten niet aan het bontje vast, de touwtjes zitten aan stukken elastiek vast aan de achterkant, over dat elastiek gaat het bontje heen.
Je kan de achterkant wel gewoon één geheel laten zijn (dus de touwtjes door laten lopen en geen elastiek daartussen) maar ik denk niet dat je paard daar blij mee is.
Het verstellen gaat aan de achterkant hetzelfde als dat het aan de voorkant gaat. (Met gekke metalen dingen waarmee ik in het begin niet om kon gaan Haha!)

*Leest je verhaal nog een keer*

Je hebt in elk geval 2 aparte touwen, die op de rug vast zit, is een ander touw dan de touwtjes die naar het bit lopen.

(Ik snap dus je verhaal niet echt, dus heb geen idee of dit nou is wat je wilde weten Clown)

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 19:45

Het verhaal van DapneL klopt wel, alleen heb je geen 2 touwen nodig, maar 3. 1 voor naar de rug om het bontje omhoog te houden en dan voor elke kant een. Dus voor de linkerkant naar het bit en voor de rechterkant is een ander los touw.

DaphneL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 20:05

Behalve als je dus 1 heel lang touw neemt, wat je door het bontje heen naar de andere kant laat lopen.. Als je er dus geen elastieken stukken tussen wilt zetten. (Wat mij niet verstandig lijkt, maar daar gaat het even niet om Knipoog)