Snelle slijtage Stubben Maestoso???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bridgehill

Snelle slijtage Stubben Maestoso???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 18:33

Hallo Maestoso bezitsters,

Ik zou even het volgende aan jullie willen voorleggen: Ik heb sinds enkele weken een Stubben Maestoso, een heel erg fijn zadel overigens. Nu heb ik het zadel een keer of 10 gebruikt en nu zag ik tot mijn schrik dat het zadel aan een kant op de plek waar de beugelriemen over het leer van de kniewrongen lopen(mensen met dit zadel weten wel wat ik bedoel), bruinachtig aan het worden is. Aan de andere kant is het nog wel gewoon zwart, daar zie je natuurlijk wel dat de beugelriemen erover heen lopen, maar dat zijn normale gebruikssporen.
Hoe is dit bij jullie, slijt dit bij jullie ook zo snel en verkleurt het dan ook, of is er iets niet goed met dit zadel?
Alvast bedankt voor jullie reacties!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 18:37

Na 10 keer is wel heel snel. Bij mijn Stubben Siegfried zijn de zwarte zweetbladen ook niet overal even diep zwart gekleurd. Dit mag niet heeft de zadelmaker mij verteld en hij wil het wel bijkleuren. Ik vind dit niet erg, dus laat het zo.
Maar ik denk dus dat je wel even terug moet gaan naar de zadelmaker waar je het zadel gekocht hebt.

Bridgehill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 20:22

Zijn er nog meer mensen met ervaringen?

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 20:35

Ik heb ook een Stubben Maestoso, ik heb hem sinds januari dit jaar. Bij mij zit er nog nergens een echte slijtageplek, hij ziet er echt nog gaaf uit. Ik zou er zeker mee terug gaan, want na 10 keer rijden is wel erg snel Scheve mond

caroline27

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 00:07

ik heb er ook een,ik heb hem nu ongeveer 2 jaar. ik ben er zeer tevreden van. na 10 keer gebruiken is inderdaad al zeer vlug. ik zou eens langs gaan bij je zadelmaker.