Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.

xtwisterx schreef:anders krijg je er spijt van. Ik spreek helaas uit ervaring.
, maar het moet niet weer opnieuw beginnen hé, aangezien er blijkbaar vaak zo van die kleine dingetjes waren. Het zou natuurlijk leuker zijn dat het goed kwam, bij mij gebeurde dit niet en die andere was zogezegd zó goed, een maand later las ik weer een advertentie verzorgster gezocht. Marieke (zo noemt ez toch?) moet maar beseffen wat jij voor dat paard doet, vind ik
.
. 
nickyu schreef:over de helft van het betalen , is die 120 incl biks ed
en de hoedsmid? een paard kost meer dan 140 euro hoor
Citaat:zou geen overhaaste beslissingen maken , probeer er uit te komen
misschien is er gewoon sprake van een spraak verwarring
daarbij was het haar dag en staat het de eigenaar dan vrij
om iemand anders te laten rijden , miss niet leuk
en had ook miss wel netter geweest als ze het aan jou gevraagd had , of jij dan niet wou , maarja zij kreeg te horen dat je al een ander paard geregeld had ..
zou het eventjes laten bekoelen en dan gewoon rustig het gesprek aangaan
en vooral omdat je zoveel meebetaalt etc en er bijna niks voor terug krijg.
livo schreef:niet leuk om te horen misschien maar ik zou maken dat ik er weg kom..... bij gedonder met de eigenaar kun je beter maken dat je wegkomt....uiteindelijk heeft hij of zij t toch voor t zeggen dus ja....dan houdt t al snel op...
je kunt uiteraard afwachten tot je wat anders hebt.
Waarom zou je trouwens niet in een keer kunnen vertrekken hoezo ten koste van het paard???ik bedoel dat paard overleeft t wel hoor....
xtwisterx schreef:Maar als ze weg is bij het paard en de eigenaar komt er achter hoeveel ze voor het paard deed, wat schiet de TS daar zelf mee op? Dan zou ze dus terug gaan omdat de eigenaar haar nodig heeft. Dat is niet eerlijk.
xtwisterx schreef:@Quarterhorse: De manier die jij beschrijft vind ik ook een manier van "zomaar ineens weg gaan". Ook al is het woord zomaar in deze situatie niet toepasselijk.
Quarterh0rse schreef:Sommige hier hadden het erover om gewoon weg te gaan en ze merkt vanzelf wel als je niet meer komt..
Ik vind wel dat je het de eigenaar moet vertellen zodat ze het in elk geval wel weet.
Of je zegt nu tegen de eigenaar dat dit je laatste maand is dan heeft zij ook nog de tijd om iets te bedenken.
) Ik zal haar dan aan het eind van deze maand op gesprek vragen, alles eruit gooien wat ik hier dus vertel, en ermee kappen. Of alles eruit gooien en afwachten of ze mij eruit gooit... (als ik geluk heb, kan ik dus blijven, maar met het risico dat zij toch op zoek gaat naar een ander zonder dat ik het weet, en toch inneens te horen krijg dat ik kan opzouten....)