Wie kan me ff helpen. K ben pas net gestart met mijn nieuwe pony. We hebben al wat winstpuntjes te pakken en willen graag gaan springen, maar nu heb ik een probleempje en ik hoop dat iemand me helpen kan .. K zou graag een plaatje, foto of wat dan ook van een springparcours willen hebben, zodat k thuis in de bak de lijnen en de afstanden kan oefenen.
Nou weet ik wel dat ik dat ook kan oefenen door middel van slangenvoltes en veel wendingen, maar toch hoop ik dat iemand me kan helpen.
Weet je iets ?? Meld het ff
Veel liefs Karin
Pink_Horizon
Geplaatst: 13-11-04 22:21
Topic verplaatst naar VMR
Yasmine
Geplaatst: 13-11-04 22:35
Ik snap eigenlijk niet juist wat je bedoelt, een foto/plaatje/whatever van een parcours, dus? Van eender welk parcours?
Je kan altijd enkele sprongetjes zetten zodat je ze op allemaal verschillende manieren kan rijden. Deden wij in de les ook vaak, vroeger, we moesten gewoon beginnen, en onze instructrice zei telkens welke sprongen we moesten nemen
Margon
Geplaatst: 13-11-04 22:51
Je kunt een parcours zelf maken zoals je zelf wilt! tussen een dubbelsprong moet voor een pony 5 meter voor 1 galopssprong!
EdelweissBel
Geplaatst: 14-11-04 02:18
in de bibliotheek heb je misschien ook wel een boek staan over springen. Daar staan ook vaak parcourtjes in en de afstanden erbij.
japsie
Geplaatst: 14-11-04 14:58
je kan een balkje kruisje, 5 meter en dan een stijltje, en dan aand e andere kant van de bak nog een zdat je een beetje een parcousje hebt. en verder gewoon wat proberen, niet te hg beginne, het belangrijkste zijn de wendngen