Grote voorbeeld

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lusitana

Grote voorbeeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-04 15:53

Wie is jouw grote voorbeeld (in de paardensport-hobby) en waarom?

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 15:55

ik heb geen echt voorbeeld
ik kijk gewoon naar anderen en iedereen heeft wel iets positiefs en negatiefs

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 16:03

TeamSpirit schreef:

idd

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 16:52

TeamSpirit schreef:

Kjiken wat je fout doet en daarna dat te broberen te verbeteren.
Enne Lusitana. Dat mijn pony niet wil springen???
Gister had ik wedstrijd:
1ste parcour:
2 * Foutloos en 2de!!!
2de parcour:
Foutloos, in de barrage iets te kort gedraaid daarom een weigering.

Maar ik mag zometeen wel naar de finale.
Dus springen doet ie wel. *LOL*

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 17:18

Ik heb ook niet echt een voorbeeld...

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-04 17:25

Hallo missSisa. Ik geloof best dat je pony springt. Ik geloof alleen niet in slaan en dwang. Daar wordt geen pony beter van, daar ging het even over. Maar gefeliciteerd, hoor. Wil je alsjeblieft ook niet het advies aan anderen geven om hun pony maar een pak slaag te geven of om tussen de oren te slaan.... dit is wel even harstikke off-topic, maar wel belangrijk.

en als niemand een idool heeft, waarom wil iedereen dan zo plotseling aan de Ankyspullen, om maar wat te noemen. Wat beweegt je dan op welk merk van wat dan ook voor je paard te kopen? Kijk je naar wat je buren hebben? Ben gewoon even nieuwsgierig hoor.

Guetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 19:07

ik heb geen voorbeeld, maar wel ruiters die ik bewonder.. zoals rodrigo pasoa enzo..

ik heb idd ook anky spullen.. omdat ik het een mooie lijn vind. maar dat heb ik ook met eskadron en kieffer...

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 19:11

Ik heb ook geen idool.
Wel heb ik veel bewondering voor Tyrza hier op Bokt.
Tja, en voor mijn instructeurs natuurlijk. Hoe zij met ieder paard weer goed weg weten te komen, dat vind ik echt knap.

Ankyspullen heb ik niet, ik geef niets om merknamen.
Ik heb ook geen dure spullen voor mijn paard, alleen Rambo dekens maar die hebben hun kwaliteit meer dan bewezen.

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 19:14

Heb niet echt grote voorbeelden, wel mensen die ik bewonder om hun kwaliteiten of om wat ze bewezen hebben. Een anky bijvoorbeeld, of Steibrecht (van heel heel vroeger Haha!)
Waarom ik anky spullen koop? Omdat ik het goede producten vind. Maar idd, dat ligt dus niet aan anky, of de buren het hebben (sta niet eens op een manege oid, dus daar zou ik het al heolemaal niet voor hoeven doen) of het kleurtje. Functioneel is het belangrijkste. Ik draag ook een hoop kleding van Musto, dat is helemaal niet een modegrill op paardengebied..

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 19:18

hey
ik heb ook niet echt een idool maar ik zit toch echt wel met kippevel naar anky te kijken! zo wat ze bereikt door te trainen met een paard! echt super.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-04 20:12

Okee, ruiters die je bewondert dan... Mag ook uit de oude doos zijn... van de andere kant van de wereld... Rodrigo wordt genoemd. Leuk, ik was altijd groot fan van z´n pa.

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 20:32

ik heb toch wel een paar mensen naar wie ik echt opkijk Lachen

ten eerste al karin donckers,hoe ze rijd en haar omgang met paarden vind ik zow wijs *LOL*
kan super machtig crossen !!! ze is dan ook onze beste belgische amazone in de eventing

en dan ook nog een paar mensen van de cross.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-04 20:39

ik heb toch al respect voor de meeste eventers.

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 20:57

hunter87 schreef:
hey
ik heb ook niet echt een idool maar ik zit toch echt wel met kippevel naar anky te kijken! zo wat ze bereikt door te trainen met een paard! echt super.

Inderdaad

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 23:47

Lusitana schreef:
Hallo missSisa. Ik geloof best dat je pony springt. Ik geloof alleen niet in slaan en dwang. Daar wordt geen pony beter van, daar ging het even over. Maar gefeliciteerd, hoor. Wil je alsjeblieft ook niet het advies aan anderen geven om hun pony maar een pak slaag te geven of om tussen de oren te slaan.... dit is wel even harstikke off-topic, maar wel belangrijk.

en als niemand een idool heeft, waarom wil iedereen dan zo plotseling aan de Ankyspullen, om maar wat te noemen. Wat beweegt je dan op welk merk van wat dan ook voor je paard te kopen? Kijk je naar wat je buren hebben? Ben gewoon even nieuwsgierig hoor.

Oke is al goed hoor.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-04 23:49

en je grote voorbeeld?

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 00:00

Wie is jou grote voorbeeld Lusitana?

Mijn voorbeeld is heel afgezaagd mijn paard !
Iedere dag merk ik an hem wat ik goed/minder goed of fout doe, zolang ik hem al mijn voorbeeld houdt heb ik een mooie spiegel van mezelf.

Maar okee dat zal wel niet helemaal zijn wat je bedoeld, vermoed ik Bloos
Als ik echt een persoon moest noemen is dat mijn oude instructrice, Elske Hiemstra. (voor de meeste onbekend, wat heel jammer is)
Zij is echt zo verschikkelijk goed in alles wat ze doet met paarden dat is echt bijzonder, een instructrice die alles in zich heeft die bijzonder goed met paarden om gaat maar net zo goed mensen.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 00:07

Dat is heel belangrijk. mijn grote voorbeeld is ook niet zo bekend... Kees Klaver. die loopt de laadklep op met een paard dat niemand dus in een trailer kan krijgen en zegt: "Kom joh" en gaat vooruit en het paard volgt gewoon. Dan ben je bij mij een paardenman. en hij wilde een heel best paard niet aan- zal geen naam noemen -verkopen omdat hij wist dat die hem zou verpesten en verkocht hem liever aan -weer geen naam- die misschien de eerste tien jaar het beestje niet kon betalen, maar wel goed voor hem was. Dat vind ik karakter. Kees was vroeger wel een bekend springruiter hoor. Verder vind ik David Broome goed en was ik weg van Han van Niel Schuuren (military ruiter). Hij vond het te gek dat ik voor de Penny werk en ik keek weer heel erg tegen hem op. Helaas is hij jong gestorven. Daar heb ik het moeilijk meegehad en heb "manege Dennenbos" in Penny opgezet om het te verwerken. Ik denk dat hij dat wel geinig gevonden zou hebben, om manegebaas te zijn in een Penny serie! In de dressuur... hm, mag ik daar nog even over nadenken? eh, geen eigenlijk, denk ik..