Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
geweest om met mijn Golf 1 (83) van 720 kg met een twee paards trailer te gaan rijden. Ik had er geen paard in dus ik maar denken dat mag wel. Maar werd wel mooi aangehouden en kreeg een boete wegens JOYRIDING
(rijden zonder rijbewijs) hahahahaJewelFamke schreef:Maar,correct me if I'm wrong,je mag toch met een zware auto (b.v. jeep) rijden zonder E?Zolang de trailer+ lading niet zwaarder is dan de auto ben je toch niet in overtreding?
runningkawa schreef:Voor de boete zou ik niet zo bang zijn.
Wel voor een ongeluk, je bent niet verzekerd...
!
dikkiedik schreef:sorry hoor, maar waarom zou je in vredesnaam perse willen weten hoe hoog die bekeuring is??? Als je een klein beetje nadenkt, wil je niet eens het risico op die bekeuring lopen. Denk eens na wat voor gevaar je op de weg bent en dan vooral voor andere mensen. Dat je schade aan jezelf toe zou kunnen brengen of aan je eigen auto is tot daar aan toe maar inderdaad....schade aan anderen is niet verzekerd! Je zal iemand ongelukkig rijden!
zonder e rijbewijs. En dit was niet omdat ik zo graag geld wilde besparen, maar omdat de agentjes op het bureau mij keurig hadden uitgelegd dat ik in mijn geval gewoon met alleen b mocht rijden. Ikke helemaal blij natuurlijk
Kreeg zelfs een hele mooie folder mee waarin duidelijk stond dat in mijn geval alles dik in orde was. Nou dan ga je er vanuit dat het goed zit toch.
Maaromdat ik al van vele mensen had gehoord dat als je aangehouden word de agenten het vaak niet weten, nam ik altijd die folder mee als bewijs.
dus geen probleem) Zegt ie opeens dat het dus niet mag, omdat onze jeep grijs kenteken is... ook niet terwijl ik die folder dus had.