vraag over bepaalde deken van BR

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lonnie

vraag over bepaalde deken van BR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-04 23:13

Even een vraagje:

ik heb al een paar jaar een winterdeken van BR, heb helaas geen foto, dus zal proberen m te omschrijven:

Bordeaux rood met groene kruissingels, borstsluitingen en bilkoorden. Niet waterdicht, met naden eroverheen.

Ik wil graag weten hoeveel grams deze deken is, dus is er iemand die deze deken ook heeft en mij er wat meer over kan vertellen? Ik ben het zelf namelijk vergeten Bloos

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 23:52

Ik heb een Jos Lansink Outdoor deken en weet ook niet precies hoeveel gram deze is.

Via de BR-site heb ik geprobeerd een mail te sturen met deze vraag, helaas is/was dat e-amiladres niet meer "in de lucht".

Op de bijgevoegde labels aan mijn deken vond ik een ander mailadres, misschien dat je kunt mailen, ik zelf heb het nog niet geprobeerd.

sales@bieman.com

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 01:05

de Jos Lansink outdoor is 350 grams. Dat staat toevallig in een ander topic. Van die rode deken hangt het er van af welk type het is...

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 13:04

Ik heb denk ik de zelfde deken. Volgens mij is ie iets van 300 grams, alleen is die van mij al best vaak gewassen en dus een stuk dunner geworden.

kirstin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 14:38

lonnie schreef:
Even een vraagje:

ik heb al een paar jaar een winterdeken van BR, heb helaas geen foto, dus zal proberen m te omschrijven:

Bordeaux rood met groene kruissingels, borstsluitingen en bilkoorden. Niet waterdicht, met naden eroverheen.

Ik wil graag weten hoeveel grams deze deken is, dus is er iemand die deze deken ook heeft en mij er wat meer over kan vertellen? Ik ben het zelf namelijk vergeten Bloos

Volgens mij heb ik dezelfde en ik weet het preciese aantal gram ook niet. Ik denk aan de 200 gram, aangezien ze onder mijn andere deken van 300 gram staat te zweten (nu het nog niet super koud is) en onder deze gaat het goed.