Paarden(verhuur) voor evenement!(tegen vergoeding)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lottew

Paarden(verhuur) voor evenement!(tegen vergoeding)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-04 12:41

Hoi allemaal!

Nou het zit zo: ik ben student aan de Hogeschool Zuyd in Maastricht, en nu hebben wij de opdracht gekregen om een evenement te organiseren. Het gaat om een evenement rondom een Romeinse brug die is gevonden in Maastricht, en wij moeten het openingsevenement organiseren. Het leek ons leuk om bij de opening 2 paarden te zetten met ruiters in Romeinse klederdracht. Het is alleen heel moeilijk om iets te vinden waar je zo'n paarden kunt huren, ik kan wel zelf voor paarden gaan zorgen maar hoopte eigenlijk dat iemand hier misschien een adres voor weet of zelf met 2 paarden kan komen die tegen drukte en mensen kan(tegen vergoeding natuurlijk!). Het gaat om een evenement op 23 Maart en duurt niet langer dan een half uur/uurtje.
Alle tips zijn welkom, zou er heel blij mee zijn! Lachen

Groetjes, Lotte

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 13:24

Misschien bij een manege in de buurt. Of je daar twee paarden kan huren.

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 13:35

maege galderzicht in Galderen vehuurt hele teams met ridders,en andere thema's
mischien daar eens informeren

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 17:07

Yep, ik moest ook gelijk aan Galderzicht denken. Denk dat je het beste paarden met eigen ruiters kunt regelen. Het is natuurlijk nogal wat als die paarden daar 'stil' moeten blijven staan voor langere tijd en al die drukte. Moet dan wel veilig zijn. Die van Galderzicht, bereden politie of sinterklaas zijn dat wel gewend.