Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sugarmiss schreef:Ik heb mijn Mylers van Ebay, die zijn dus meestal nog goedkoper als in de winkels (in de VS).
Ik heb deze:
[image]
en deze:
[image] en die kosten nog niet de helft van wat ze op de site kosten
ik ga gelijk even kijken
Pendrag schreef:Klopt voor een groot deel.Myler bitjes zijn er in verschillende kwaliteiten. Het gros van de Myler bitjes wordt in Azie geproduceerd. Die zijn dus goedkoop. Daarnaast wordt een betere kwaliteit in de US zelf gemaakt. Deze zijn al behoorlijk duurder. En dan zijn er nog de handgemaakte, ook uit de US. Die laatste heb ik zelf, vanwege een paard met een hele moeilijke mond. Dan betaal je dus inderdaad ruim 100 euro.

cornelie schreef:Ebay
Mijn dressuurwedstrijden rijd ik er ook mee en vanaf april 2005 zijn ze ook daarin toegestaan.
Leone schreef:Ik had inderdaad begrepen dat je er nu nog niet mee mocht starten.... maar dat doe jij dus wel? Ik neem aan dat ze bepaalde mylers goed keuren voor de dressuur sport en ze niet allemaal?
, die bestaan ook nl. Sugarmiss schreef:Wat ik begrepen heb van Western-wedstrijden mag je die bitten met oogjes wel gebruiken, maar de teugels mag je er niet in doen.
Mijn ervaring met die oogjes in de bitten is dat de teugels niet lekker meebewegen als je de oogjes niet gebruikt. Dus kun je ze beter zonder oogjes hebben, die bestaan ook nl.
, maar de Mylerbitten zijn ontworpen door de BROERS Myler, geen vrouw dus. Verder zitten ze in Amerika en komen niet naar NL om hier een bit bij een paard er in te hangen.Citaat:Die vrouw die dat bit heeft ontworpen