zadelmarkt.nl;geen hulp bij opvullen en facturen !

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

meke

zadelmarkt.nl;geen hulp bij opvullen en facturen !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-04 22:19

wie heeft ervaring dat a) je zadel niet opgevuld kan worden; geen zadelmaker wil het en b) dat ze zonder factuur verkopen? reacties svp!!!
tnxs, een gedupeerde

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 22:23

Heb er ook een zadel gekocht lag na een maand niet meer goed Huilen

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 22:23

kijk even bij het sticky over zadelmarkt..
kun je genoeg lezen denk ik Haha!:D

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 22:24

MissSisa schreef:
Heb er ook een zadel gekocht lag na een maand niet meer goed Huilen

tja, goedkoop is toch erg vaak duurkoop....

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 22:25

zijn idd al erg veel topic over geweest,
eentje waar je veel recties in kan vinden was iets van: de zadelmarkt uitgegooit.

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 22:28

bij mij ligt het ook al niet meer goed. maar gebruik het toch nooit meer.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 22:39

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 22:50

Divoza gaf voor mijn zadelmarktzadeltje anders een boel centjes Haha! Meer dan dat ik er voor gegeven had *LOL*

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 22:53

echt waar Haha! dan ga ik het maar is proberen bij starho of ook maar bij divoza hahaa

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 23:12

Ik heb een keer een paar hoofdstellen gekocht bij Zadelmarkt.. En moets er een vactuur bij hebben.... Konden ze niet meteen geven en na het noteren van mijn adresgegevens zeiden ze dat ze het op zouden sturen.. Dat is nu ruim 2 jaar geleden en nooit wat gehad.. Volgens mij is er een boel "zwart verkoop" daar..

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 23:32

Ja duh, voor de prijs die je daar voor een zadel betaald moet je nou eenmaal ook geen nette service verwachten.

Zadelmarkt is als een supermarkt waar je even binnenwipt voor een pak melk, soms issie zuur. Vork

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 00:11

Tja, je wilde voor de laagste prijs............

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 00:17

Loolapelooza schreef:

Zadelmarkt is als een supermarkt waar je even binnenwipt voor een pak melk, soms issie zuur. Vork

Hahahaha goede uitspraak, die houden we erin OK dan! Tong uitsteken

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 00:42

Vinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 08:38

Ik ben helaas ook zo dom geweest een zadel daar te kopen. ik heb het misschien 5x gebruikt. Dat ding is net een parasiet, ik raak het aan de straatstenen nog niet kwijt. Gelukkig eet het geen brood, maar zonde is het wel. Ik had er ook een hoofdstel gekocht maat full. Nou, dat pastte dus voor geen meter. Ik heb het weggegeven aan een buurmeisje. Bij haar C-pony past het perfect. Helaas is in dit geval goedkoop wel duurkoop.

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 08:51

ik heb juist iemand gehoord die was heel tevreden over het zadel wat ze bij zadelmarkt vandaan had

meke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-04 09:08

tnxs allen, ik heb alle topics al gelezen over zadelmarkt,ik wil alleen specifiek eens wat meer weten hoe het is vergaan met de mensen die het zadel willen laten opvullen. bij ons in de buurt doet dus niemand dit en dat is mi dus een slechte zaak.dan heb ik dus iets gekocht wat niet gebruikt kan worden voor het doel waarvoor het gekocht is en dat is mi niet in overeenstemming met consumentenbelangen.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 09:51

meke schreef:
tnxs allen, ik heb alle topics al gelezen over zadelmarkt,ik wil alleen specifiek eens wat meer weten hoe het is vergaan met de mensen die het zadel willen laten opvullen. bij ons in de buurt doet dus niemand dit en dat is mi dus een slechte zaak.dan heb ik dus iets gekocht wat niet gebruikt kan worden voor het doel waarvoor het gekocht is en dat is mi niet in overeenstemming met consumentenbelangen.

Ikdenk dat je hier vrij zwak in staat. Als een garage z'n gereedschap bij de Gamma gaat halen, hoeven ze ook niet te komen klagen dat het spul na een half jaar intensief gebruik versleten is. Daar is Gamma-gereedschap niet voor bedoeld.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 10:06

ikke schreef:
Ikdenk dat je hier vrij zwak in staat. Als een garage z'n gereedschap bij de Gamma gaat halen, hoeven ze ook niet te komen klagen dat het spul na een half jaar intensief gebruik versleten is. Daar is Gamma-gereedschap niet voor bedoeld.

mee eens... voor het geld wat je besteed hebt (zal zo'n 200 euro zijn) kun je echt leukere zadels kopen. bijvoorbeeld 2e hands en dan merk Knipoog

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 11:33

meke schreef:

een stalgenootje en ik hebben voor 2 weken geleden onze zadels nog op laten vullen.
het zadel van mijn stalgenoot is ook van zadelmarkt.
Onze zadelmaker heeft dit zadel gewoon opgevuld en het ligt nu beter als ooit

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 12:15

kimmy schreef:
Divoza gaf voor mijn zadelmarktzadeltje anders een boel centjes Haha! Meer dan dat ik er voor gegeven had *LOL*

Ik vind de mensen bij Divoza nou niet echt deskundig op dat gebied, dus dat verklaart het misschien. Lachen

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 14:11

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 18:00

lijkt precies op mijn zadel, alleen heb ik een veelzijdigheid. maar je kussens zijn zo plat en binnen 2 maanden past het niet meer. het leer is inderdaad fijn geplet karton ofzo haha.
maarja mijn zadel gebruik ik nooit meer. rijd altijd zonder zzadel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 21:50

felicity schreef:
Weten jullie misschien hoe de dekens van hun zijn?

En heb er wel een zadel gezien op internet die me dan wel goed leek. Misschien is ie in het echt ook bagger.
http://www.zadelmarkt.nl/MERANO%20DRESSUURZADELS.htm

He toevallig. Ik heb gisteren een zadel bekeken op stal. Dat bleek ook een Merano te zijn. Mijn advies...echt niet kopen. Dat zadel ziet er nu al niet meer uit. En het is echt nog maar een half jaar oud. Het leer is hard, de afwerking is knudde. De kussens zijn ongelijk. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 22:32

Ik heb er een zadel van gehad, de Ranger 2144 vzh. Ik heb er misschien 6 x mee gereden. Het is gewoon prut!! De kussens waren zo hobbelig als de pest, en ook ik kreeg geen factuur. Ik denk dat die vent ze gewoon zwart verhandelt...
Ik heb de mijne 2 jaar geleden verkocht aan de ruitersportzaak hier (was toen nog niet zo bekend, zadel zag er nog super uit, en heb er ook echt geen verlies op geleden), maar die heeft het zadel nog steeds niet verkocht!