Hersenschuding na trailer ritje??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vosje26

Hersenschuding na trailer ritje??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-04 17:05

Simba wou een tijdje niet laden.. Gaat nu weer perfect (toeminste afgelopen keer wel)..
Maar nu volgende probleem.. Hij heeft weer wat nieuws bedacht..
Onder het rijden met de trailer vind hij het nodig om overal van te schrikken.. Voorbij rijden de auto's (als hij het niet vergeet Tong uitsteken ), zonne straaltjes van de zon die tussen de blaadjes door komen enz enz..
Daarbij slaat hij elke keer met zijn hoofd tegen het dak en maakt hij kleine sprongetjes.. Zo hard dat hij volgens mij wel een hersenschuding moet hebben onderhand..
Dak is volgens mij niet echt te laag. Ja hij kan erbij maar hij kan wel normaal recht op staan hoeft niet te bukken ofzo..
En ik wil dat hij er mee stopt Schijnheilig maar hij wil me niet begrijpen Cool wat ik hem ook zeg..
Iemand een tip??

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 17:18

misschine kan je beter de raampjes een keertje afplakken dat ie niet afgeleid wordt door de buitenkant

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 17:30

of iets over zijn ogen zodat het donker word.Dan worden ze ook rustiger.Maar het moet dan niet te gevaarlijk zijn wat je om zijn ogen doet

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 18:16

ja, doe maar wat over zn ogen, dan weet je zeker dat ie zn kop gaat stoten!!
Wat is dat nou voor n penny opmerking?!
Alles wat je over zn ogen doet is te gevaarlijk!

Plak maar gewoon de raampjes af en doe eventueel het zeiltje of de klep achter dicht maar doe in geen geval wat over zn ogen!

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 18:29

als hij zijn kop stoot , staat hij dan wel strak genoeg? Verward
kijk je moet niet zijn hoofd op zijn knieen binden maar als hij goed staat
niet te kort niet te lang moet hij zijn hoofd niet zomaar kunnen stoten dus dan is de trailer miss. idd te laag

afplakken van de ramen en zeil dicht doen is idd wel een goed idee

ogen afschermen niet

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 18:57

Ogen afschermen? Pff ahahhaahahhaha hoe bedenk je het? Dat is wel het stomste dat ik ooit heb gehoord.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 19:04

Heb je wel eens geprobeerd om 'm vast te zetten aan de voorstang? Dus recht onder z'n kin vast maken ipv links/rechts? En dan niet te lang vast zetten, dus dat z'n hoofd niet bij het dak kan komen.

liesje_waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 19:28

ogen afschermen idd geen goed idd je schermt zijn ogen alleen af alf hij ergens niet in of langs wil maar als hij rijdent ergens in sta dan kan hij zijn evenwicht niet goed houden en hij weet niet waar de zijkanten zijn dus niet doen Haha!
idd alles dicht maaken of afplakken en mischien helpt het om iets lekkers in de trailer te leggen waar ihj gek op is en dan daar mee bezig gaat :Smischien een idd
cu6 verder

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 19:29

Misschien moet je hem iets strakker vastbinden zodat hij niet zijn hoofd zo hoog kan doen dat hij hem stoot tegen het dak...