Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
loveyaliefie schreef:in ieder geval in een rustige omgeving zonder andere mensen die zich ermee bemoeien. niet met eten lokken en zeker in het begin niets dwingen. goed belonen bij alles wat hij goed doet. en verder heel veel geduld hebben en regelmatig oefenen. maar ook weer niet zoveel dat je pony er gek van word, maar bijvoorbeel 1 a 2x in de week.

Dat iets hol onder hem klinkt kent ie gelukkig al, hier in het bos zijn altijd veel bruggetjes waar we overheen moeten.
Volgende keer zal ik hem pas borkjes geven als ie zijn benen er echt op heeft staan.
) is blijven staan. Hij gaat met zijn nek naar voren maar verzet geen stap, ook niet voor of achteruit. Wat hij wel deed, daar moest ik wel om lachen, om maar niet op te trailer te hoeven maar wel brokjes te krijgen, zichzelf zo lang mogelijk maken. Hij stond tegen de klep aan, en zijn achterhoeven tegen zijn voorhoeven. Hij hinh helemaal naar voren om maar de brokjes te pakken, maar hij ging er niet op. Maar ja, hij hoefde ook niks, was pas de eerste keer. En wie weet hoe hij vroeger, toen ie nog niet van mij was, altijd op de trailer moest. Misschien wel heel slechte ervaring mee, dat weeet je maar nooit.