prijs?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SpiedSkeet

prijs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-04 14:06

Ik ben op zoek naar een zadelhoes, en ik heb al van verschillende mensen een reactie gehad. Maar nu is mijn vraag, wat is een redelijke prijs voor zo'n ding? En weet iemand miss wat de verzendkosten voor zoiets zijn?

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 14:20

Je hebt ze van kunstof, stof enz.. Als je een stoffen hebt, zou er 2e hands ong 2 euro voor betalen. Mits men netjes dun opvouwt past ie wel in een grote envelop a 2,25 verzendkosten (va 250gr).

Amadeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 14:21

dicoza heeft ze ook voor een enkele euro's geloof ik.

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-04 14:26

Ja maar dan moet ik dus helemaal naar leek en dat is me net te ver vor een zadelhoes! Ik wil er eigenlijk graag een van kunstleer of iets dergelijks als die van divoza..

Phynix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 14:33

Tja, wat al eerder gezegt is, er zijn nogal wat verschillen, dus ook in prijs. Beetje lastig aan te geven zo. Als je het formaat weet, kan je bij het postkantoor die verzendkosten opvragen. Ik zou wel aanraden om een te nemen die ademt, dus niet plastic ofzo. Natuurlijk afhankelijk hoe je het wilt gaan gebruiken....

DanielleJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 14:34

Ik zoek er ook eentje.
En de prijzen verschillen inderdaad heel erg.
Ik heb net even bij divoza gekeken. Daar hebben ze er 2. Eentje van 12,95 en eentje van 14,95.
Dat vind ik eerlijk gezegd best wel veel...

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-04 14:41

Ik heb net ook bij divoza gekeken maar kon ze daar niet vinden? Die prijs is idd wel hoog..

Ik zal even uitleggen waarvoor ik hem nodig heb.
Ik rij mijn verzorgpony alleen maar in de zomer omdat ik geen bak heb en de wei veel te nat is nu. Vandaar dat mijn zadel thuis komt te hangen. In huis heb ik niet veel ruimte, dus hij komt in het tuinhuisje. Het is daar niet super vochtig, maar om het zekere voor het onzekere te nemen wil ik dus graag een zadelhoes, die ook tegen vocht beschermd.

Phynix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 14:43

Tja, dan worden ze al snel duurder, dan mag je wel een leren hebben. Ik gebruik die van mij alleen tegen stof of eventuele krasjes. Wordt elke dag gebruikt, dus ik heb er een katoenen ding opliggen en die kosten weer bijna niets......

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 14:55

Zou 'm zeker niet in een tuinhuisje leggen. Daar is het altijd vochtig. Zodoende kan er schimmel ontstaan en tast je zadel aan. Zo'n zadelhoes houdt echt niks tegen.
Ik gebruik ze ook, zowel stof als kunstof. De stoffen hangt over mijn zadel (liggen hier in de gang, ider op een schraag) ter bescherming/beschadiging.
Heb een stoffen Kieffer gekocht voor, geloof, 2/3 euro in een ruiterzaak, lagen in een mand. De Kunstof bij Divoza, waren toen nog 9 euro...

Maar... waarom rij je je verzorgpony niet buiten? Zonde zeg..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 15:04

ik heb eentje van kunst leer die was bij ons bi jde ruitersport zaak ong. 7.5 euro....het ka iets meer zijn maar niet duurder dan 10 euro

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 15:35

ik heb er eentje maar volgens mij is dat een soort plastic van buiten ik weet het niet zeker..
kosste rond de 12 euro

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 15:43

Ik heb er eentje overgenomen voor 5 euro dacht ik. Nieuw zitten ze rond de 10 euro.